کد خبر: ۱۵۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
سرپرست اداره کل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس خبر داد:

نمایشگاه الکامپ، تلکام و شهرهوشمند در شیراز برگزار می شود

سلیمان پور از برپایی هجدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام، نخستین نمایشگاه شهر هوشمند به همراه پنجمین نمایشگاه شهر زیبا از تاریخ نهم تا دوازدهم خرداد ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حمید سلیمان پور سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: پس از سه سال وقفه به علت شیوع کرونا، هجدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام استان فارس از نهم تا دوازدهم خردادماه با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فعالان حوزه ICT، سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه شهر هوشمند، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، فناوری های نوین، رمزارزها و رسانه های دیجیتال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس در شیراز خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه امسال بر فعالیت های شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه فناوری اطلاعات تمرکز دارد، هدف از برگزاری نمایشگاه را ایجاد زمینه آشنایی، تعاملات فناورانه و ارایه توانمندی های بخش خصوصی به عنوان عرضه کنندگان خدمات با سرمایه گذاران و همچنین بخش دولتی عنوان کرد.

سلیمان پور اهداف دیگر این نمایشگاه را ارائه آخرین دستاوردها در زمینه‌های مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد و تصریح کرد: همزمان با هجدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام، امسال نخستین نمایشگاه شهرهوشمند و پنجمین نمایشگاه شهر زیبا نیز برگزار می شود که با برپایی کارگاه های مختلف و مرتبط با حوزه شهری همراه خواهد بود.

سرپرست اداره کل ICT استان فارس در پایان از علاقه مندان، شرکتها و نهادهای استانی برای حضور در این نمایشگاه که فرصت خوبی برای ارایه توانمندی ها در حوزه فناوری اطلاعات و حمایت از شرکتهای دانش بنیان و فعالان این حوزه در استان می باشد دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان