کد خبر: ۱۵۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
استاندار فارس:

خدمت مبتنی بر علم و دانش اساس کار دستگاه حاکمیتی استان فارس است

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر حاکمیت «مدیریت مبتنی بر علم» در استان فارس، بیان داشت: همه عرصه های خدمت رسانی قابلیت تحول جدی را با استفاده از علم و دانش دارد؛ بنابراین خدمت مبنی بر علم و دانش اساس کار دستگاه حاکمیتی استان فارس است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،محمد هادی ایمانیه استاندار فارس  در «آیین افتتاح دفتر پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری صنعت نفت» در شرکت گاز استان فارس ضمن تبریک سوم خرداد ماه گفت: فتح خرمشهر مسیر تاریخ ایران و جهان را تغییر داد.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب  اسلامی در ایران و خواست مردم در خودکفایی و استقلال کشور، بیان کرد: در مقابل اراده مردم ایران تمامی دنیا جمع شدند تا از پیشرفت کشور جلوگیری کنند.

ایمانیه نقطه عطف شکستن تهاجم ها را  فتح خرمشهر  دانست و ابراز کرد: رشادت های رزمندگان باعث شکست عزم جدی جهان برای مقابله با انقلاب اسلامی شد؛ اما به لطف خداوند متعال و ایثارگری ایثارگران عزیز در رسیدن به این اهداف با شکست روبرو شدند.

استاندار فارس با تاکید بر حاکمیت «مدیریت مبتنی بر  علم» در استان فارس، بیان داشت: همه عرصه های خدمت رسانی قابلیت تحول جدی را با استفاده از علم و دانش دارد؛ بنابراین خدمت مبنی بر علم و دانش اساس کار دستگاه حاکمیتی استان فارس است.

نمایند عالی دولت در فارس با اشاره به حضور و بروز علم در جای جای زندگی مردم، تصریح کرد: به عنوان مثال اصلاح شیوه های قدیمی و استفاده صحیح از منابع انرژی با بهره گیری از «علم»  می تواند باعث توسعه همه جانبه شود.

استاندار فارس راه اندازی مرکز نوآوری صنعت نفت استان را  نمادی از رسوخ علم در بخش انرژی برشمرد و اظهار کرد: علم در کنار فعالیت های اجرایی صنعت گاز و نفت قرار گیرد تا با افزایش بهره وری و  هزینه کمتر مشکلات کشور حل شود.

وی با بیان اینکه «نفت و گاز » برای کشور حیاتی است، افتتاح دفتر  پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری صنعت نفت استان را اقدام مبارکی در راستای اعتلای بخش انرژی کشور دانست.  

ایمانیه در ادامه خواستار حضور و تعامل جدی دانشگاه های استان با این نهاد شد و بر حضور نماینده مراکز آموزش عالی استان تاکید کرد.

وی در پایان سخنان خود نیز  از پیگیری ها برای واگذاری زمین برای ساخت پارک علم و فناوری نفت و گاز استان خبر داد.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان