کد خبر: ۱۵۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس خبر داد:

آزادسازی ۱۶زندانی جرائم غیر عمد توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس

پور نورعلی گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با کمک ستاد اجرایی فرمان امام زمینه آزادسازی ۱۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان مهیا شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،حسین پور نورعلی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر تعداد ۱۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان به همت این ستاد  به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: همچنین به منظور حمایت از خانوار‌های زندانیان تعداد ۷۵۰ بسته غذایی به ارزش حدود ۶۰۰ میلیون تومان در قالب رزمایش نسیم مهر تهیه و توزیع شد.

پور نورعلی، از ایجاد اشتغال و فعالیت در دیم‌زار‌ها و اراضی کشاورزی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با مشارکت بنیان برکت و هلدینگ کشاورزی در قالب تفاهم نامه‌ای با اولویت‌بندی توانمندسازی و اشتغال خانواده‌های زندانیان خبر داد و گفت: حدود ۶ هزار مصوبه اشتغال محور نیز مدنظر است و در سال جاری محقق خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس گفت: بنیاد برکت پای کار اشتغال‌زایی برای زندانیان و خانواده‌هایشان ایستاده است، چرا که این قشر آسیب‌پذیر هستند و باید از آن‌ها حمایت شود. زندانیان و خانواده‌هایشان به عنوان یکی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه تحت پوشش حمایت‌های ویژه و خاص بنیاد برکت قرار دارند.

وی در ادامه از حمایت و مساعد بنیاد احسان در زمینه خدمات پزشکی و ارائه خدمات درمانی توسط گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکان به اقشار محروم در مناطق مختلف خبر داد و گفت: با توجه به تفاهم نامه کلی بین ستاد و اداره کل زندان‌ها ۱۰۰ میلیاردی صرف آزادسازی و حمایت از خانواده‌های زندانیان اعتبار تخصیص داده شد.

 انتهای پیام/س
نظرات بینندگان