کد خبر: ۱۵۴۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱

برگزاری پویش فرهنگسازی مدیریت مصرف ویژه رسانه‌ها در فارس

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با توجه به اهمیت انجام و تداوم فعالیت‌های مرتبط با مدیریت مصرف انرژی و تاثیر رسانه در این ارتباط، پویشی تحت عنوان "فرهنگسازی مدیریت مصرف" برنامه ریزی و اجرایی شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،سید باقر احمدی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با توجه به اهمیت انجام و تداوم فعالیت‌های مرتبط با مدیریت مصرف انرژی و تاثیر رسانه در این ارتباط، پویشی تحت عنوان "فرهنگسازی مدیریت مصرف" برنامه ریزی و اجرایی شده است.

وی افزود: در این پویش، هدف ورود فعالانه اصحاب رسانه، اعم از خبرنگاران، عکاسان و ... به موضوع مدیریت مصرف انرژی و انجام اقدامات فراگیر رسانه‌ای است.

احمدی با بیان اینکه، مدیریت مصرف انرژی در ابعاد مختلف دارای اهمیت ویژه است، گفت: مصرف انرژی یک شاخص در ارزیابی افراد جامعه در مواجهه با موضوع مسئولیت اجتماعی محسوب می‌شود. باشند.

 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز  با بیان اینکه در سالیان اخیر به واسطه توجه بیشتر نخبگان به مسایل زیست محیطی، فضای امیدوار کننده ای جهت تنویر افکار عمومی بوجود امده است گفت:  نخبگان جامعه، رهبران فکری و اصحاب رسانه می توانند با استفاده از شیوه های اقناع مخاطب (اعم از ارتباطات اقناعی، تاثیر نفوذ گروه) نقش موثری هم در  اگاهی بخشی جامعه و هم تغییر سبک مصرف انرژی برق داشته باشند

احمدی با اشاره بر اینکه میانگین مصرف انرژی برق در ایران بیش از میانگین بسیاری از کشورها است، گفت: یکی از مباحث مهم در بهبود شاخص‌های زندگی، فرهنگسازی پیرامون مسائل مرتبط با فرهنگ شهروندی است.

وی گفت: در پویش مورد اشاره، همه علاقه مندانی که اکنون شاغل در رسانه هستند، این امکان را خواهند داشت که با تولید و انتشار محتواهایی اعم از خبر، گزارش، مصاحبه، فیلم، موشن گرافی و ... که هدف فرهنگسازی مدیریت مصرف انرژی را دنبال کند؛ شرکت داشته باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: دستیابی به سطحی مناسب از مصرف در بخش‌های مختلف، به ویژه انرژی، نه تنها تاثیر منفی بر میزان رفاه شهروندان ندارد بلکه منجر به ایجاد آرامش و ثبات و متناسب سازی درآمد و هزینه خانوارها خواهد شد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان