کد خبر: ۱۵۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس خبر داد:

حمایت ویژه کمیته امداد فارس از ۵۸۰ مددجوی نخبه

مدیرکل امداد فارس گفت: در حال حاضر ۵۸۰ نخبه دانش آموز، دانشجو، طلبه و دانش آموخته مددجوی این استان در حوزه های مختلف علمی، تحصیلی، ورزشی و قرآنی از حمایت های ویژه کمیته امداد بهره مند می شوند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،مرتضی موصلی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با بیان اینکه مددجویان نخبه در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی، علوم قرآنی، ورزشی، فرهنگی، هنری و مخترعین مورد حمایت ویژه قرار می گیرند؛ گفت: در حال حاضر 580 مددجوی نخبه در استان شناسایی شدند که بر اساس رتبه بندی در 3 سطح بین المللی، کشوری و استانی به ترتیب از  100 درصد ، 75 درصد و 50 درصد بیشتر از دیگر مددجویان از خدمات کمک هزینه تحصیلی بهره مند می شوند.

وی افزود: علاوه بر نیازسنجی خانواده، مسائل و مشکلات فرد نخبه نیز احصا شده و جهت بررسی و رسیدگی به حوزه های مختلف ارجاع داده می شود.

موصلی در ادامه افزود: از تعداد 580 نفر نخبه شناسایی شده در استان، 320 نفر دانش آموز، 125 نفر دانشجو، 111 نفر غیر محصل و 24 نفر طلبه هستند.

مدیرکل امداد فارس  در ادامه خاطر نشان کرد: در استان فارس 129 نفر نخبه قرآنی، 235 نفر نخبه علمی، تحصیلی، 81 نفر نخبه فرهنگی-هنری، 1 نفر مخترع و 134 نفر نیز در سایر موارد جزو نخبگان هستند.

وی در پایان یادآور شد: 120 نفر از نخبگان استان در سطح بین المللی، 173 نفر در سطح کشوری و 287 نفر در سطح استانی شناسایی شدند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان