کد خبر: ۱۵۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱

حال عمومی همیار محیط زیست مصدوم بوانات خوب است

براساس اخبار واصله از شهرستان بوانات ،خوشبختانه حال عمومی علی اسدی همیار محیط زیست که در حادثه درگیری با شکارچیان مجروح و هم اکنون در بیمارستان آباده بستری است خوب است و نیازی به انتقال مصدوم به شیراز نیست.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، براساس اخبار واصله از شهرستان بوانات ،خوشبختانه حال عمومی علی اسدی همیار محیط زیست که در حادثه درگیری با شکارچیان مجروح و هم اکنون در بیمارستان آباده بستری است خوب است و نیازی به انتقال مصدوم به شیراز نیست.

 در درگیری محیط‌بانان محیط زیست که شامگاه جمعه ۶ خرداد ماه  با شکارچیان پناهگاه حیات وحش دره باغ بوانات  رخ داد متاسفانه محیط بان محمد فرهمند و همیار محیط بان رضا بهرامپور به شهادت رسیدند  و علی اسدی از همیاران محیط زیست  که در این حادثه مجروح  و گلوله به کتف وی  اصابت کرده بود ابتدا به بیمارستان صفاشهر  و در ادامه روند اقدامات برای بهبود، بیمار به بیمارستان امام خمینی (ره) در  شهرستان آباده منتقل شده است.

 حسین آذرفررییس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان خرمبید با
 بیان اینکه حال عمومی بیمار خوب است، گفت: خوشبختانه آسیب عروقی به بیمار وارد نشده است. در حال حاضر بیمار در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و نیازی به انتقال او به شیراز نیست.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان