کد خبر: ۱۵۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
فرمانده قرارگاه سایبری خاتم الانبیاء (ص):

برای حل مشکلات و کاهش آسیب ها به همراهی رسانه ها و خبرنگاران نیاز داریم

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه مشارکت مردم و مطالبه گری های آنها می تواند موجب احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شود، افزود:برای حل مشکلات و کاهش آسیب ها به همراهی رسانه ها و خبرنگاران نیاز داریم.
 به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،نشست قرارگاه فرهنگی جهاد تبیین با سخنرانی سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه خاتم با حضور علما، اساتید دانشگاه، مسئولین و پیشکسوتان فرهنگی و رزمندگان دفاع مقدس و امنیت عمومی، مسئولین فرهنگی و اجتماعی واحدهای نظامی و انتظامی ، رئیس و معاونین مجمع رهروان استان در مجتمع فرهنگی آموزشی طلائیه فرماندهی انتظامی استان فارس برگزار گردید.  
   
مصطفی ایزدی رئیس مجمع رهروان کشور ضمن تجلیل از 15000 شهید استان فارس بیان کرد:امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است.

وی در ادامه گفت: ورود به مسائل به معنای حل کردن نیست زیرا نقش ما به عنوان احیاگر امر به معروف و نهی از منکر است .

ایزدی افزود: محدوده امر به معروف و نهی از منکر منحصر به قشر و صنف خاصی از مردم نیست و همه قشرها و اصناف واجد شرایط را در بر می گیرد. 

معاون سابق راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینکه مشارکت مردم و مطالبه گری های آنها می تواند موجب احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شود، افزود:برای حل مشکلات و کاهش آسیب ها به همراهی رسانه ها و خبرنگاران نیاز داریم.

سیروس سجادیان رئیس مجمع رهروان استان فارس نیز در این نشست عنوان کرد: مجمع رهروان استان فارس با مشارکت و همکاری نخبگان در راستای تحقق اصل هشتم قانون اساسی و منویات امامین انقلاب، امر به معروف و نهی نسبت به اجزای حاکمیت با محوریت مطالباتِ دولت نسبت به مردم، مردم نسبت به دولت و مردم نسبت به مردم در دستور کار دارد.

وی گفت: از جمله برنامه های مجمع در سال 1401 شناسایی عوامل نارضایتی و رضایت مندی مردم از دستگاههای اجرایی و سازمانها و نهادهای انقلاب اسلامی است که ضمن بررسی نخبگانی، مطالبه گری و حمایت از سازمانها و نهادها را به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، فارس
نظرات بینندگان