کد خبر: ۱۵۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

شش روز تلاش شبانه روزی آتش نشانان شیراز در محل حادثه متروپل آبادان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت : عملیات آوار برداری و جستجو همچنان در حال انجام است و آتش نشانان شیراز تا آخرین لحظه در محل حادثه حضور خواهند داشت.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، محمد هادی قانع رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز که خود در موقعیت حادثه متروپل حضور پیدا کرد در خصوص جزئیات این عملیات اظهار داشت: از روز دوشنبه دوم خرداد ماه و وقوع این حادثه ناگوار دو اکیپ تخصصی از تیم های واکنش سریع و آوار برداری سازمان آتش‌نشانی شیراز به منظور تسریع در عملیات امداد و نجات در محل حادثه حضور پیدا کرده و بعد از گذشت شش روز از رخ داد این حادثه به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند.

وی  با اشاره به گستردگی حادثه و حجم آوار ادامه داد: متاسفانه به دلیل ناپایداری سازه، خطرات جدی امدادگران، نجاتگران و سایر افرادی که به هر روشی در حال کمک هستند  را تهدید می‌کند و کوچکترین اقدام نادرست ریزش باقیمانده ساختمان را در بر خواهد داشت از این رو همه تلاش تیم های امدادی، استفاده از افراد متخصص در عملیات است.

قانع که با حضور در محل حادثه به بررسی روند عملیات امدادی آتش نشانان شیرازی پرداخت، تصریح کرد:  اکیپ های آتش نشانی شیراز خالصانه از هیچ تلاشی برای کمک به هموطنان  عزیز آبادانی کوتاهی نخواهند کرد و تا پایان عملیات در صحنه حادثه حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر عملکرد مناسب و زحمات بی وقفه تیم های آتش نشانان شیراز در جریان این حادثه رضایت مسئولین حاضر در صحنه و شهروندان عزیز آبادان را به دنبال داشته است.

 انتهای پیام/س

نظرات بینندگان