کد خبر: ۱۵۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
مدیرکل تعاون فارس خبر داد:

آغاز ثبت نام هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در فارس

خداپرست گفت: فرآیند نام نویسی هفدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های این استان آغاز شده و تا ۲۰ خردادماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، وحید خداپرست یکشنبه ۸ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر با هدف ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی بصورت استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: تعاونگران استان می‌توانند تا بیستم خرداد همزمان با سراسر کشور با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون، به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir اطلاعات کامل تعاونی خود شامل بخش‌های رتبه‌بندی (شاخص‌های کمی) و بخش جشنواره شامل فرم‌های شاخص‌های کیفی را ثبت یا بهنگام‌سازی کنند.

وی افزود: جشنواره تعاونی‌های برتر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به جامعه و ارج نهادن به زحمات تلاشگران، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاونی کشور و تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی و توزیعی و خدماتی و معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی برای بهره‌گیری از سایر تعاونگران در فضای مناسب در انتقال دانش رسمی و بومی در سطح کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس اظهار کرد: گرایش‌های این دوره از جشنواره؛ دامپروری، زراعت، کشاورزی، صنایع غذایی، نساجی و پوشاک، صنعتی، معدنی، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف، حمل و نقل دریایی، تامین نیاز مصرف کنندگان، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، عمرانی، تامین نیاز صنوف توزیعی، صنایع دستی، اتحادیه توزیعی، اتحادیه خدماتی، اتحادیه تولیدی، خدماتی، زنان، بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی است.

خداپرست عنوان کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب با عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، در جشنواره هفدهم تعاونی‌های برتر، در حوزه‌های دانش بنیان، اشتغال‌زایی و تولیدی، تعاونی‌هایی بعنوان برتر انتخاب خواهند شد.

وی تصریح کرد: همچنین توجه به رعایت اصل توجه به جامعه و مسئولیت اجتماعی توسط تعاونی‌ها و رعایت اصل آموزش و ارتقای اعضا و ارکان تعاونی‌ها، توجه به اصل ارتباط و تعاون بین تعاونی‌ها، در بخش انتخاب تعاونی‌های برتر مدنظر قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس یادآور شد که مراسم تجلیل و تکریم از تعاونی‌های برتر استانی و ملی در هفته تعاون امسال ۷ تا ۱۳ شهریور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان