کد خبر: ۱۵۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس:

بین جنگ امروزدر فضای مجازی با دوران دفاع مقدس تفاوتی وجود ندارد/ لزوم حمایت مسؤلان از فعالان فضای مجازی

صحت با بیان اینکه در فضاي مجازي با طیفی روبرو هستیم که نه تقوا دارند و نه اخلاق و نه منطق، بیان کرد: هیچ تفاوتی بین جنگ امروز بسیجیان در فضای مجازی با دوران دفاع مقدس وجود ندارد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد صحت رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس شامگاه امشب، یکشنبه ۸ خرداد ماه در همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی بسیج شهرستان اقلید، از همت بسیجیان این شهرستان در ماموریت های فضای مجازي قدردانی کرد.

وی افزود: فضای مجازی امروزه‌ در تمام زمینه ها نقش اساسی دارد و برعکس اسمش تمام ارکان آن در زندگی واقعی قابل مشاهده است .

صحت ادامه داد: فضای مجازی، فضايي جدی است که دشمن جدی به آن ورود کرده است از این رو باید جدی با دشمن مقابله کنیم.

 رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در ادامه با بیان اینکه در فضاي مجازي با طیفی روبرو هستیم که نه تقوا دارند و نه اخلاق و نه منطق، بیان کرد: هیچ تفاوتی بین جنگ امروز بسیجیان در فضای مجازی با دوران دفاع مقدس وجود ندارد.

وی از نقش مؤثر افسران و بسیجیان جنگ نرم و فعالان فضای مجازی در عرصه های مختلف سخن گفت و تصریح کرد: بسیاری از نقشه های دشمنان با همت این بسيجيان و خلاقیت و تلاش شبانه‌روز آن ها بی نتیجه مانده است.

 صحت به برخی از فعالیت ها و مأموریت های فضای مجازی بسیجیان اشاره و بر لزوم حمایت مسؤلان از آنها تاکید کرد.

مسئول فضای مجازی سپاه فجر با بیان اینکه امروزاگر تخصص نداشته باشیم کاری از پیش نمی رود، از مطالبه گری و پیگیری امور و پاسخ خواستن از مسولان و نقد سازنده سخن گفت.

وی از مجموعه فضای مجازی بسیج شهرستان اقلید که در تمام قسمت ها و بخش ها به صورت تشکیلاتی و خوب کار می کنند؛ قدردانی کرد و خطاب به بسیجیان این شهرستان گفت: شما سربازان ولایت هستید که گزارش کار و اقدام جهادی شما به پیشگاه مقام معظم رهبری نیز عرضه‌ می شود.

 جنگ مستقیم با دشمن در فضای مجازی، تأثیر گذاری و نقش بسزای مجموعه رصد سازمان فضای مجازی بسیج در سطح استان و.... از دیگر موضوعاتی بود که دکتر صحت درمورد آن ها صحبت کرد.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان