کد خبر: ۱۵۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور مطرح کرد:

مشارکت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه در جشنواره یازدهم کتابخوانی رضوی

رمضانی عنوان کرد: شبکه گسترده دیگری که در راستای این اقدام انجام شده، حضور و مشارکت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه بوده است و این شبکه از بین‌ مردم آغاز و شکل گرفته و به بیش از ۳۸۰۰ کتابخانه در سراسر کشور رسیده است.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه،مهدی رمضانی عصر دوشنبه ۹ خرداد در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی به میزبانی در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، عنوان کرد: خاستگاه این جشنواره از شرق کشور و خراسان رضوی آغاز شد و پس از آن شهر مقدس قم و یک شبکه هم در شهر شیراز با محوریت حرم احمد بن موسی(ع) شکل گرفت.

وی ادامه داد: از آنجا که یک شبکه پیچیده و ساختارمند این موضوع را راهبری می‌کند، این شبکه در قلب مردم ایران شکل گرفته است. 

رمضانی اظهار کرد: بیش از یک میلیون نفر در این دوره جشنواره کتابخوانی رضوی اعم از کودک، نوجوان، جوان، خانواده و  بزرگسال با عنوان و نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و محوریت کتاب و کتابخوانی شرکت کردند.

 دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشورعنوان کرد: شبکه گسترده دیگر که در راستای این اقدام انجام شده، حضور و مشارکت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه بوده است و این شبکه از بین‌ مردم آغاز و شکل گرفته و به بیش از ۳۸۰۰ کتابخانه در سراسر کشور رسیده است. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: از کتابداران گمنام ما ممکن است هیچ نامی از آنها آورده نشود که راهبری و هدایت این موضوع را برعهده داشتند تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/ف

منبع: ایسنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان