کد خبر: ۱۵۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس خبرداد:

بهره بردای از ۱۵ باب جایگاه سوخت در فارس تا پایان امسال

حیدری، گفت: ۴۳ باب جایگاه سوخت در استان با پیشرفت ۲۰ تا ۹۰ درصد در حال ساخت است که ۱۵ باب آن‌ تاپایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه،سعید حیدری معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت، توسعه ومکان یابی اصولی جایگاه از اولویت‌های منطقه در صدور مجوز احداث مجاری عرضه سوخت مایع وسی ان جی است.

وی از بهره‌بردای ۱۵ باب جایگاه تاپایان سال جاری در فارس خبرداد و افزود:با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها روند سوخت رسانی در استان تسریع می‌شود.

حیدری گفت:استان فارس با داشتن ۴۳۵ باب جایگاه سوخت مایع و سی ان جی در جایگاه چهارم در سطح کشور قراردارد که ازاین تعداد ۳۰۵ باب جایگاه سوخت مایع (بنزین، نفتگاز) و ۱۳۰ باب جایگاه سی ان جی است.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، با بیان این که با پیوستن شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سامانه ملی مجوز‌های کسب وکار کشور صدور مجوز برای احداث جایگاه تسریع شده است گفت: جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه سوخت رسانی از سیاست‌های این منطقه بوده ودر همین راستا با شناسایی منطقی مکان‌های مورد نیاز استان برای احداث جایگاه فرصت‌های سرمایه گذاری را دراختیار سرمایه گذاران قرارداده است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان