کد خبر: ۱۵۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز مطرح کرد؛

پروژه تقاطع جام جم دارای مصوبه شورای ترافیک فارس است/ چهارشنبه‌های عمرانی با رویکرد بازدید از روند اجرای پروژه‌ها اجرا می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: پروژه تقاطع جام جم دارای مصوبه شورای ترافیک استان فارس است و با توجه به عملیاتی شدن پروژه بزرگراه شهید سلیمانی، اجرای آن ضروری است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد امین معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در نشست مطبوعاتی با تصریح بر بستر‌سازی در راستای شکل‌دهی به پروژه‌های عمرانی و آماده‌سازی زیرساخت‌های آن، اظهار داشت: از اواخر سال ١٤٠٠، عملیاتی کردن ٧١ پروژه را با رویکرد تسریع در روند اجرای پروژه‌ها در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: از اوایل سال جاری نیز موفق شدیم که حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی را شروع، راه‌اندازی مجدد و به چرخه کار برگردانیم.

 امین با بیان اینکه برای اجرا و عملیاتی شدن این ٧١ پروژه در مناطق نیازمند فعالیت بیشتر قبل از شروع و استارت کار بودیم، بیان کرد: در این معاونت چهارشنبه‌های عمرانی با رویکرد بازدید از روند اجرای پروژه‌ها تعریف شد تا خودمان را محدود به تاریخ و تقویم و مناسبت‌ها نکنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز اشاره به رشد اساسی قیمت قیر برای آسفالت معابر و حذف سهمیه قیر کلانشهرها گفت: در حال حاضر به دنبال باز پس گیری سهمیه قیر دولتی هستیم، اگرچه در این فضا عملیات آسفالت ضروری در برخی معابر در دست انجام است.

وی در خصوص تقاطع میدان معلم افزود: این تقاطع به صورت کامل برابر طراحی انجام شده، اجرایی شده و براساس آخرین رفتار ترافیکی شهر است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به تقاطع مدافعان سلامت بیان کرد: این تقاطع در مرحله اتمام سازه قرار دارد و تا دو سه ماه آینده کار ایمنی، نورپردازی و فضای سبز آن به اتمام می‌رسد.

امین در مورد تعامل این معاونت با کمیسیون عمران شورای شهر هم گفت: هیچ بحث و اختلافی وجود ندارد و شورای اسلامی طبق وظیفه ذاتی خود در بحث نظارت بر انجام مصوبات عمل می‌کند.

وی در خصوص آخرین وضعیت اجرای پروژه تقاطع جام جم در بولوار جمهوری هم گفت: این تقاطع دارای مصوبه شورای ترافیک استان فارس است و با توجه به عملیاتی شدن پروژه بزرگراه شهید سلیمانی، اجرای آن ضروری است و این پروژه کاملا به صورت سطحی و با بهره‌مندی از فضای این محور اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیراز ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان