کد خبر: ۱۵۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی استان فارس:

قاتل شهدای محيط‌بان در فارس دستگير شد

سردار حبیبی گفت: قاتل و همدستش كه هفته گذشته دو محيط‌بان را در كوه‌هاي اطراف شهرستان بوانات به قتل رسانده بودند دستگير شدند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در تاريخ ششم خردادماه سال جاري يك فقره درگيري بين شكارچيان و محيط‌بانان در ارتفاعات كوه‌هاي حفاظت شده "دره باغ" شهرستان بوانات صورت گرفت كه منجر به آسماني شدن دو محيط بان و زخمي شدن ديگر همكارشان شده بود كه بلافاصله ماموران انتظامي اقدامات فني خود را جهت شناسايي و دستگيري ضاربان شروع كردند.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي از همان لحظات اوليه وقوع با تحقيقات تخصصي و پليسي موفق شدند در كمتر از 4 روز قاتل و همدستش كه براي شكار غيرمجاز به كوه رفته بودند و با محيط‌بانان درگير و اقدام به تيراندازي كرده بودند را شناسايي و آنان را در مخفيگاهشان دستگير كنند.

حبیبی با اشاره به اينكه قاتل 32 ساله و سابقه‌دار به همراه همدست 31 ساله خود علت و انگيزه قتل را شكار غيرمجاز اعلام كردند، گفت: متهمان براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بيان اينكه در بازرسي از مخفيگاه متهمان يك قبضه سلاح شكاري غيرمجاز و مقداري مهمات مربوطه كشف شد، از شهروندان و دوستداران محيط زيست خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمينه‌هاي مختلف زيست محيطي مراتب را به مركز فوريت‎‌هاي پليسي 110 اطلاع‌رساني كنند تا در اسرع وقت رسيدگي شود.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان