کد خبر: ۱۵۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
استاندار فارس:

صنعت برای توسعه نیاز به ارتباط با دانشگاه دارد

ایمانیه ارتباط صنعت و دانشگاه را لازمه زندگی بشر امروزی دانست و تاکید کرد که هر صنعت و واحد تولید برای فعالیت حرفه ای و توسعه همه جانبه باید با مراکز علمی ارتباط داشته باشد.
به گزارش سروس اجتماعی شیرازه ،محمد هادی ایمانیه استاندار در بازدید از شرکت فاتح صنعت کیمیا، گفت: در این شرکت، درآمدها صرف سرمایه گذاری جدید می شود و این کار سرلوحه و الگویی برای تمامی سرمایه گذاران باشد تا بتوانیم به شکوفایی در اشتغال برسیم.

وی با اشاره به ایجاد یکی از بزرگترین واحدهای تحقیق و توسعه در فاتح صنعت، اظهار کرد: ارتباط صنعت و دانشگاه لازمه زندگی بشر امروزی است؛ بنابراین هر صنعت و واحد تولیدی برای فعالیت حرفه ای و توسعه همه جانبه باید با مراکز علمی ارتباط داشته باشد.

ایمانیه با اشاره به فعالیت های صنایع به خصوص فاتح صنعت در انجام مسئولیت های اجتماعی، تاکید کرد: در کنار صنعت نفت، گاز و پتروشیمی که جزء برجستگی های استان است، انجام مسئولیت های اجتماعی  بسیار لازم است.

استاندار فارس در ادامه با اشاره به ظرفیت عظیم استان فارس با وجود ۳۷ شهرستان، بر سرمایه گذاری در معدن و اکتشافات تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در فارس فعالیت های گسترده مجتمع فاتح صنعت را مورد اشاره قرارداد و آن را هم¬راستا با فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید اشتغال آفرین و دانش بنیان اعلام کرد.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان