کد خبر: ۱۵۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

پایان ۳۴ سال چشم انتظاری؛ مادری که بی تابانه به سوی فرزندش پرکشید

مادر محمد علیپور اصطهباناتی، شهید تازه تفحص شده به فرزندش شهیدش پیوست.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، داستان «بوی پیراهن یوسف»، روایتی است از صبوری مادران شهدای مفقودالاثر، داستان عجیب صبوری و سال‌ها چشم‌ انتظاری فرزندی که دقیقا نمی‌دانی کی و کجا برای دفاع از خاک و ناموس خود جان داده‌ است.

خیلی از مادران شهدا هستند که هنوز هم که هنوز است پیکر فرزندشان را ندیده‌اند، خیلی از آنها دیدار با فرزندشان را به آخرت موکول کرده‌اند و بسیاری از آنها در آرزوی یک بار دیدن پیکر فرزندشان زندگی می‌گذرانند و هنوز نفس می‌کشند.

اما این بار داستان مادری را از نظر می‌گذرانیم که پس از 34 سال انتظار و صبوری و بعد از در آغوش کشیدن پیکر فرزند شهیدش درست کمتر از 10 روز، بار سفر بسته و تا ابد کنار فرزند به آرامش رسید.

مادر شهید محمد علیپور اصطهباناتی امروز 11 خرداد ماه پس از گذشت 9 روز از بازگشت فرزندش، به دیار باقی شتافت و به این ترتیب تا ابد در کنارش آؤام گرفت.

این شهید در بیست و سوم خرداد 1367 در تک دشمن و در منطقه عمومی شلمچه به شهادت رسید و امروز پس از 34 سال پیکر مطهرش از طریق آزمایش دی ان ای و نمونه‌گیری از مادر و بستگانش شناسایی شده است.

 پیکر مطهر پاسدار سرافراز، شهید محمد علیپور اصطهباناتی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) در روز پنجشنبه پنجم خردادماه 1401 ساعت 9 صبح از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به سمت گلزار شهدای دارالرحمه شیراز تشییع و در کنار هم‌سنگرانش به خاک سپرده شد.

 انتهای پیام/س

نظرات بینندگان