کد خبر: ۱۵۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
به مناسبت دهه کرامت؛

تهیه و توزیع ۹ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در فارس

در هشتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی که به مناسبت دهه کرامت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برگزار شد ۹ هزار بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان استان اختصاص یافت.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس امروز ۱۱ خرداد در هشتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی که به مناسبت دهه کرامت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد،گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام پیگیرانه این نهضت همدلی و همراهی را ادامه می دهند و این نهضت و کمک مومنانه باید دائما در جامعه اسلامی ادامه داشته باشد و مربوط به یک ماه نیست.

وی  از خیران استان خواست در انجام امور خیر به ویژه کمک به نیازمندان تمام توجه و تلاش خود را انجام دهند، چون این سنت حسنه بسیار توسط ائمه اطهار سفارش شده و امام علی(ع) امام اول ما شیعیان خود شخصا به صورت پنهانی به نیازمندان کمک می کردند و این کار مهم را ترویج می دادند.

حسین پور نورعلی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان فارس نیز در این آئین اظهار کرد: در هشتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی ۹ هزار بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان استان فارس اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت در هشتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی ۹ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد تومان به نیازمندان استان اختصاص یافت.

پور نور علی با بیان این که ارزش هر بسته حدود ۷۰۰ هزار تومان است، است: این بسته شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه و مواد خوراکی مورد نیاز روزمره خانواده ها است.

 مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان فارس ادامه داد: این بسته‌های معیشتی با همکاری ۳۰۰ گروه جهادی در دهه کرامت بین نیازمندان استان فارس که قبلا شناسایی شده اند توزیع می شود.

گفتنی است این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس؛ سردار حاج نبی رودکی؛ سردار وجدیان و سعید یوسفی رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان