کد خبر: ۱۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰

برگزاری مانورهای بزرگ امداد و نجات در شیراز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز از برگزاری مانورهای بزرگ امداد و نجات به مناسبت هفته آتش‌نشانی در این شهر خبر داد.

رامین طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این مانورها به مناسبت هفته آتش‌نشانی برگزار می‌شود و تا 17 مهر ماه جاری نیز ادامه دارد.
وی ادامه داد: علاقمندان برای تماشای این مانورها می‌توانند هر روزه از ساعت 17 تا 20 به بوستان آزادی شیراز (ضلع شرقی) و سد مصنوعی نهر اعظم شیراز مراجعه کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های هفته آتش‌نشانی در شهر شیراز اشاره و از مهم‌ترین آنها را برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های آتش‌نشانی عنوان کرد و ابراز داشت: این نمایشگاه از 7 مهر ماه امسال در ضلع شرقی بوستان آزادی برپا شده و در آن توانمندی‌های تجهیزاتی و نیروی انسانی آتش‌نشانی شیراز به نمایش گذاشته شده است.
طالبی تصریح کرد: این نمایشگاه تا 17 مهر ماه امسال هر روز برای بازدید عموم علاقمندان دایر است که می‌توانند از توانمندی‌های آتش‌نشانی این شهر بازدید کنند.
وی بیان کرد: سازمان آتش‌نشانی به موازات دستگاه‌های دیگر به عنوان یک  سازمان علمی منطبق بر اصول و مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین فعال است.
متولی آتش‌نشانی در شهر شیراز بیان کرد: این سازمان به طور کامل عملیاتی است و برای امنیت و آسایش مردم اندکی کاهلی به خود راه نمی‌دهد و همواره آمادگی بهره‌برداری صحیح از تجهیزات را داشته است.
این مقام مسئول در پایان اعلام کرد که شهروندان برای ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود می‌توانند با شماره 125 آتش‌نشانی تماس برقرار کنند.

نظرات بینندگان