کد خبر: ۱۵۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
سرپرست شرکت گاز استان فارس:

۴۴ روستای فارس به شبکه گازرسانی پیوست

میدانشاهی با تأکید از تلاش و عزم جدی دولت به منظور محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار خبر داد و افزود: همزمان با دهه کرامت پروژه های گازرسانی به ۴۴ روستا در استان فارس افتتاح شد و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۴ روستا در پهنه این استان کلید خورد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، علی اکبر میدانشاهی سرپرست شرکت گاز استان فارس با تأکید از تلاش و عزم جدی دولت به منظور محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار خبر داد و افزود: همزمان با دهه کرامت پروژه های گازرسانی به ۴۴ روستا در استان فارس افتتاح شد و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۴ روستا در پهنه این استان کلید خورد.

وی اعتبار این طرح ها را ۵۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه ها بیش از چهارده هزار خانواده تحت پوشش شبکه گاز رسانی قرار می گیرند.

میدانشاهی در ادامه بر اهمیت اجرایی سازی شعار سال تاکید کرد و افزود: حمایت از صنایع در راستای اشتغالزایی و رونق تولید  و محرومیت زدایی ضروری است و در این راستا عملیات اجرایی گازرسانی روستایی به شهرستان های نی ریز و بختگان آغاز شده و پس از اتمام پروژه ها تعداد ۲۰ روستا و ۲ شهرک صنعتی به شبکه گاز رسانی استان می پیوندند.

به گفته وی اعتبار این پروژه ها ۱۵۶ میلیارد تومان است و با بهره برداری از آنها بیش از ۱۶۵۰ خانوار تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار می گیرند.

سرپرست شرکت گاز استان فارس گفت: همزمان با دهه کرامت طرح گازرسانی به سه روستای دره جو، تل خاکی و کنگاشی در شهرستان بختگان با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال افتتاح شد و بیش از ۲۰۰ خانوار از نعمت گازرسانی برخوردار می گردند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان