کد خبر: ۱۵۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
رئیس اورژانس فارس خبر داد:

۳۰ مصدوم و یک فوتی حاصل دو حادثه رانندگی امروز در فارس

مرادیان از بروز دو حادثه در محورهای جاده کازرون به سمت بالاده و دوکوهک به سمت شیراز(زیر گذر قصر قمشه) خبر داد و گفت: در این دو حادثه ۳۰ مصدوم و یک فوتی اعلام شده است.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس فارس از بروز دو حادثه در محورهای جاده کازرون به سمت بالاده و دوکوهک به سمت شیراز(زیر گذر قصر قمشه) خبر داد و گفت: در حادثه برخورد مینی بوس با یک دستگاه خودرو پژو پارس در جاده کازرون به سمت بالا در یک کشته و ۱۶ زخمی برجای گذاشت. فیلم مصدوم و یک

وی افزود: این تصادف راننده پژو پارس به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و مصدومان اثر اقدام‌های درمانی توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان ولیعصر شهرستان کازرون منتقل شدند

مرادیان با بیان اینکه این حادثه بعد از ظهر امروز اتفاق افتاده و برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ۴ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده است، اظهار کرد: امروز در یک حادثه رانندگی دیگر در محور دوکوهک به سمت شیراز و در یک تصادف زنجیره ای ۸ خودرو ۸با هم برخورد کردند.

رئیس اورژانس فارس در ادامه با اشاره به اینکه ۵ دستگاه آمبولانس و سوپرعملیاتی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند، افزود: ۱۴ مصدوم این حادثه به بیمارستانهای نمازی و رجایی منتقل شدند، دو مصدوم بد حال هستند.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان