کد خبر: ۱۵۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۱

برای تحقق آرمان‌های امام خمینی و انقلاب اسلامی، حضور در جهاد تبیین الزامی است

سردار سجادیان گفت:آنچه لازم است مورد توجه قرار گیرد، حضور جوانان، پیشکسوتان و توده مردم برای جهاد تبیین در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دفاعی، امنیتی، زیست محیطی و علم و فناوری میباشد، چون با جهاد تبیین می توان دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام و ماهیت اصلی انقلاب و آرمان‌های حضرت امام را برای قشر جوان و توده مردم بازگو و شفاف سازی کرد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سردار سیروس سجادیان فعال اجتماعی درگفتگو با خبرنگار شیرازه به تشریح گوشه ای از سخنان مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام پرداخت و گفت:انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و تداوم آن با رهنمودهای مقام معظم رهبری همچنان در جهان و خاصه در ایران اسلامی مانند دریای خروشان میباشد. 

وی با بیان اینکه با حضور جوانان انقلابی، دشمنان انقلاب و غربگرایان مانعی برای پیشرفت و پیشبرد انقلاب اسلامی نیستند، اظهار کرد:در زمان حضرت امام توده مردم با حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه در برابر تمام دشمنان انقلاب ایستادند و اجازه دخالت بیگانگان را به هیچ کشوری نداند. 

سجادیان افزود:پس از رحلت حضرت امام عده‌ای که سهم خواهی از انقلاب داشتند به طرق گوناگون از جمله تحریف آرمان‌های امام وارد عرصه تقابل شدند و با دشمنان قسم خورده اسلام همکاری کردند.


این فعال سیاسی با بیان اینکه افرادی که خود را پیرو امام می دانستند و می دانند، برخلاف مشی حضرت امام، آرمان ها و اهداف ایشان را با بهره گیری از رسانه های بیگانه تحریف می کنند، تصریح کرد:در خارج از کشور نیز تعدادی که از همان روزهای اول انقلاب با نظام اسلامی مخالف بودند، اکنون نیز با پشتیبانی رسانه ای و مالی بیگانگان و خاصه آمریکا بدنبال بدبین کردن مردم نسبت به امام و انقلاب اسلامی هستند. 


وی ادامه داد: فراریان طاغوت و کسانی که دل به بیگانگان بسته اند، چشم و امیدشان به سخنان و اقدامات تفرقه انگیز تجدید نظر طلبان غربگرا و سهم خواه از سفره انقلاب است؛ مخالفان اسلام ناب محمدی و قانون اساسی نیز هر روز با سخنرانی، نوشتن مقاله و انتشار کلیپ های غیر واقعی بدنبال مقابله با جمهوری اسلامی می باشند غافل از اینکه که با حضور همیشه در صحنه مردم انقلابی، هرگز به اهداف خود نرسیده و نخواهند رسید. 


سردار سجادیان در ادامه اظهار کرد:رهبری حضرت امام خمینی برای تقویت و تحقق ارمانهای انقلاب اسلامی که بزرگترین انقلاب مردمی در جهان می باشد سبب شد که درخت انقلاب اسلامی تنومند و استوار باقی بماند و آنچه امروز در مورد جمهوری اسلامی ایران میتوان اذعان کرد اینکه مردم پشتیبان انقلاب و کشور خود هستند و برای پیشرفت در عرصه های مختلف تلاش می‌کنند. 

به گفته وی سهم خواهان غربگرا که مانند مارقین و ناکثین و قاسطین و التقاطیون به دنبال منافع شخصی و حزبی خود و مخالف سرسخت اسلام ناب محمدی هستند در پوشش های مختلف با انقلاب مقابله و سعی می‌کنند مسئولین نظام را مورد حمله قرار دهند. 

این کنشگر سیاسی و اجتماعی در پایان گفت: آنچه لازم است مورد توجه قرار گیرد، حضور جوانان، پیشکسوتان و توده مردم برای جهاد تبیین در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دفاعی - امنیتی، زیست محیطی و علم و فناوری میباشد، چونبا جهاد تبیین می توان دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام و ماهیت اصلی انقلاب و آرمان‌های حضرت امام را برای قشر جوان و توده مردم بازگو و شفاف سازی کرد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان