کد خبر: ۱۵۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

توضیح دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره ادعای چهره اینستاگرامی

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز خبر داد:در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی، در خصوص فردی که مدعی است به دلیل اضافه وزن، برای انجام سی تی اسکن در مراکز درمانی شیراز پذیرش نشده است، دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادعا را بررسی کرد.
به گزارش سرویس سلامت شیرازه،روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد بیمار به دلیل علایم بالینی که در ویدئو نیز قابل مشاهده است، نیاز به بستری و ویزیت توسط پزشک برای دریافت خدمات درمانی داشته که متاسفانه از این امر خودداری کرده است.

بدیهی است مطابق راهنما‌های بالینی، انجام تمامی اعمال تشخیصی و درمانی، به عهده پزشک و تیم درمان است که در خصوص بیمار مذکور نیز کادر درمان فرد را به طی این فرآیند دعوت کرده، اما همکاری لازم در این زمینه از سوی وی صورت نگرفته است.

با وجود تریاژ بیمار در بیمارستان نمازی و ارایه توضیحات کامل توسط سوپروایزر بیمارستان و تلاش برای ارایه خدمات درمانی لازم، بیمار از بستری و طی فرایند درمانی خودداری و مرکز درمانی را ترک کرده است.

بیمارستان‌های نمازی و شهید دکتر فقیهی شیراز از مجموعه بیمارستان‌های دولتی بوده و ادعای مربوط به دریافت وجه برای ارایه خدمات بستری در بخش اورژانس این بیمارستان‌ها صحت ندارد.

پایش آمار‌های شبانه روز گذشته در بیمارستان نمازی شیراز نیز حاکی از آن است که در آن تاریخ۲۶۶ بیمار به تریاژ بیمارستان نمازی مراجعه کرده و در این بازه زمانی ۱۸۵ مورد سی تی اسکن برای بیماران بخش‌های مختلف بیمارستان انجام شده است.

همچنین در بیمارستان شهید دکتر فقیهی نیز با خدمت رسانی به بیش از ۱۵۰ مورد مراجعه در همین تاریخ، یکصد مورد سی تی اسکن برای مراجعان انجام شده است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان