کد خبر: ۱۵۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص)شیراز:

گروه‌های جهادی ظرفیتی برای خدمت است

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز تاکید کرد که گروه‌های جهادی، ظرفیتی عظیم برای خدمت به مردم خصوصا اقشار کمتر برخوردار جامعه است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سرهنگ عباس بنایی خیرآبادی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص)شیراز پنجشنبه 19 خرداد در جشنواره امام رضایی‌ها در حوزه بسیج امام رضا(ع) سپاه محمدرسول‌الله(ص) شیراز، گفت: عملکرد پایگاه بسیجی موثر است که معضلات اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی در آن محله کمتر و فرمانده پایگاه در مقابل جمعیت محدوده اش مسئول و پاسخگو باشد.

وی بابیان  اینکه ظرفیت های خوبی در بسیج وجود دارد که اگر درست استفاده کنیم موفق خواهیم بود، گفت: عمل به احکام الهی و  وظایفی که برای بسیج تکلیف شده و مسیر حرکت بسیج را مشخص کرده و همین ظرفیت کمک مومنانه در بسیج سازندگی با ۱۳۶ گروه جهادی در سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) شمالغرب شیراز، ظرفیتی  برای خدمت به  مردم است. 

بنایی خاطرنشان کرد: امروز  با یک جنگ تمام عیار رو بر هستیم که مظاهر فساد، علنی است و زیبنده نیست که  روزانه در بحث اعتیاد، طلاق و آسیب های اجتماعی تلفات بدهیم و این بسیج است که باید دراین زمینه ها راه حل داشته باشد و باید در این جبهه موفق عمل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص)شیراز با اشاره به اینکه بسیج وقتی موفق است که با مسجد هماهنگ باشد، گفت: علت اینکه پایگاه بسیج در مسجد واقع شده اینست که مسائل اعتقادی خصوصا نماز مدنظر باشد و برنامه های بسیج هم دراین مکان دنبال شود و امروز  پایگاه مقاومت بسیجی موفق است که در هر محله خود موثر واقع شود.

وی گفت: بسیج بنا به مقتضیات برنامه دارد در شرایط سیل، زلزله، خشکسالی، آتش سوزی، بحران ها، امنیت پایدار و مسائل دیگر آماده به کار است و این تلاش ها شب و روز ندارد .

در این برنامه، از برترین‌های جشنواره امام رضائی‌ها تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان