کد خبر: ۱۵۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
استاندار فارس مطرح کرد:

شکست حصار های حضور جوانان در تمامی عرصه ها رویکرد دولت سیزدهم است

ایمانیه در دیدار با جمعی از جوانان از تشکیل اتاق فکر جوانان استانداری فارس خبرداد و گفت: از آغاز کار استانداری فارس در دولت سیزدهم، تشکیل اتاق فکر جوانان مطرح بوده و با تدابیر ویژه زمینه حضور نماینده فکری تمامی اقشار جوانان در اتاق فکر استانداری فارس فراهم می شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد هادی ایمانیه  استاندار فارس در دیدار با «جمعی از جوانان استان» ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد پرنور امام هشتم شیعیان، با بیان اینکه کمیته پیگیری مصوبات جلسات جوانان ایجاد شود، اظهار کرد: طرح و ایده های خلاقانه جوانان گاهی اوقات کشور را نجات می دهد؛ بنابراین باید طرح های مناسب به عرصه اجرا برسد و نمونه های موفق  توسعه داده شوند.

وی بر ارتباط گیری موثر «جوانان» با سازمان ورزش و جوانان و فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: ارتباطات جوانان با حاکمیت مقوله بسیار مهمی است و در کلام بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) این موضوع آشکار است. 

ایمانیه با بیان اینکه در سیره اهل بیت(ع) نیز  ارتباط پیوسته تمامی اقشار جامعه مخصوصا جوانان ها با بدنه حاکمیت اشاره شده است، اظهار داشت: باید زمینه فعالیت بیشتر و ارتباط جوانان با بدنه حاکمیت بیش از قبل فراهم شود.  

استاندار فارس با استقبال از پیشنهاد دانشگاه مردم نهاد مهارتی، تاکید کرد: بسیاری از دانشگاه های کشور نیازمند افزودن مهارت به دانش هستند و با همکاری دانشگاه شیراز و دانشگاه صنعتی در حال تغییر رویه هستیم.

 ایمانیه با اشاره به اینکه جوانان استان فارس باید در سطح کشور پیشرو باشند، اظهار کرد: از  آغاز کار استانداری فارس در دولت سیزدهم، تشکیل اتاق فکر جوانان مطرح بوده و با تدابیر ویژه زمینه حضور نمایندگان فکری تمامی اقشار جوانان در اتاق فکر استانداری فارس فراهم می شود.

وی  ورود جوانان  در قالب گروه های جهادی  خدمت‌رسانی در مناطق محروم  را مورد اشاره قرار داد و خواستار گسترش خدمات با استفاده از قرارگاه امام علی(ع) بسیج سازندگی در تمامی مناطق حاشیه نشین شهرستان شیراز شد. 

نماینده عالی دولت در فارس اضافه کرد: در شکست حصار های حضور جوانان در تمامی عرصه ها رویکرد دولت سیزدهم است.

مشکلات جهادگران سلامت یکی از موضوعات مطرح شده از سوی جوانان بود که استاندار فارس بر ساماندهی این جهادگران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد.

کاهش تصدی گری دولت در ورزش، حاشیه نشینی شهرها،  حضور جوانان در عرصه دانش بنیان و رایزن های ورزشی از دیگر موضوعات مطرح شده در دیدار جوانان با استاندار فارس بود.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان