کد خبر: ۱۵۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
رئیس هیات شطرنج استان زنجان:

مسابقات بین‌المللی شطرنج به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

رئیس هیات شطرنج استان زنجان از برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج به میزبانی زنجان در تیرماه خبر داد
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، رئیس هیات شطرنج استان زنجان با بیان اینکه اولین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج با عنوان جام غواصان دریادل استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: این رویداد ورزشی از هفتم تا نهم تیر به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.
وحید خالصی با بیان اینکه اولین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج با عنوان جام غواصان دریادل استان زنجان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این رویداد ورزشی از هفتم تا نهم تیر به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به محل برگزاری این مسابقات، ابراز کرد: این رویداد ورزشی در شهر زنجان و محل هتل پیام برگزار می‌شود.
رئیس هیات شطرنج استان زنجان با بیان اینکه تا به این لحظه چهار کشور در این رویداد ورزشی اعلام حضور کرده‌اند، تصریح کرد: کشورهای آذربایجان، ترکیه، عراق و افغانستان تا به این لحظه جهت شرکت در این رویداد ورزشی اعلام آمادگی کردند.
وی با بیان اینکه پیگیری‌ها جهت شرکت کشورهای بیشتری در این رویداد ورزشی در حال انجام است، عنوان کرد: تا به این لحظه ۸۰ شطرنج‌باز در این رویداد ورزشی اعلام حضور کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود ۲۰۰ نفر در این رویداد ورزشی مشارکت کنند.
خالصی با بیان اینکه تا به این لحظه از ۱۲ استان کشور در این رویداد ورزشی شرکت کرده‌اند، ادامه داد: امیدوار هستیم با این برند سازی بتوانیم در سال‌های آینده این رویداد ورزشی را برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه در طول زمان برگزاری مسابقات شطرنج در کشور، تنها ۶ استان توانسته‌ است که مسابقات بین‌المللی با نام استان خود برگزار کنند، افزود: استان زنجان جزوه این استان‌هایی است که توانسته است مسابقات بین‌المللی با برند استانی برگزار کند.
رئیس هیئت شطرنج استان زنجان با بیان اینکه برگزاری این دست از رویدادهای ورزشی می‌تواند فرهنگ شطرنج را در استان بالا ببرد، خاطرنشان کرد: برگزاری رویدادهای بین‌المللی در استان موجب می‌شود تا سطح شطرنج‌بازان و اساتید و داوران استان زنجان رشد کند.
انتهای پیام/
نویسنده :
رضا مردانه
منبع: تسنیم
برچسب ها: شطرنج ، زنجان ، شیراز
نظرات بینندگان