کد خبر: ۱۵۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

تیم پارا وزنه‌برداری ایران عازم کره‌جنوبی شد

تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان برای شرکت در مسابقات آزاد قهرمانی آسیا - اقیانوسیه بامداد امروز شنبه ۲۱ خرداد راهی کره جنوبی شدند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، مسابقات آزاد قهرمانی آسیا – اقیانوسیه  از روز چهارشنبه ۲۵ خرداد به میزبانی شهر پیونگ تائک در کره جنوبی آغاز می‌شود و تا دوشنبه ۳۰ خرداد ادامه خواهد داشت. این رقابت ها یکی از مسابقات گزیشنی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به شمار می رود و حضور ورزشکاران مدعی در آن حتمی است. در این رقابت‌ها ۲۳۲ ورزشکار از ۲۹ کشور در دو بخش مردان و زنان حضور دارند.
یکی از نفراتی که با تیم ایران به این دورره از رقابت‌ها اعزام شده روح الله رستمی دارنده مدال طلا  پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است. وی چندی  پیش به خاطر برخی از مشکلات اعلام کرده بود قصد حضور در تیم ملی را ندارد. البته رستمی مصدوم و حضورش تنها برای ثبت در این مسابقات است و احتمال وزنه زدن وی بسیار کم می‌باشد.
محسن بختیار در دسته ۵۹ کیلوگرم، امیر جعفری و علی سیفی در دسته ۶۵ کیلوگرم، روح‌الله رستمی در دسته ۸۰ کیلوگرم، حامد صلحی‌پور در دسته۹۷ کیلوگرم، سامان رضی و علی‌اکبر غریب‌شاهی در دسته ۱۰۷ کیلوگرم و احمد امین‌زاده به همراه مهدی صیادی در دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم نفرات اعزامی به مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه هستند.
حسین توکلی دارنده مدال طلا وزنه‌برداری المپیک سیدنی به عنوان سرمربی احمد ملاحسینی (مربی)، حسین رضازاده رییس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین و سعید سلگی سرپرست، تیم ایران را در این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نویسنده :
رضا مردانه
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان