کد خبر: ۱۵۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد:

۳۱ شهرستان فارس در وضعیت کرونایی آبی قرار دارند

حسینی گفت:در رنگ بندی های جدید کرونایی، ۳۱ شهرستان فارس در وضعیت کرونایی آبی قرار دارند و پنج شهرستان هم زرد شدند.
به گزارش سرویس سلامت شیرازه، سید وحید حسینی روز شنبه در نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا با بیان اینکه در رنگ بندی های جدید کرونایی، ۳۱ شهرستان فارس در وضعیت کرونایی آبی قرار دارند و پنج شهرستان هم زرد شدند، گفت:‌ هم اکنون شهرستان های سرچهان، استهبان، خرامه، فراشبند و خنج در وضعیت زرد و سایر شهرستان ها هم در وضعیت آبی  به سر می برند.

وی ضمن قدردانی از استادان  و کارکنان مجموعه سلامت فارس به ویژه خدمات ارزشمند مدافعان سلامت از ابتدای شیوع  ویروس کرونا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت در مبارزه با کرونا، افزود: مشارکت مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام واکسیناسیون در مدیریت و کنترل این بیماری تاثیرگذار بوده است.

حسینی با تاکید بر تکمیل واکسیناسیون علیه کرونا توصیه کرد: پایبندی تمامی اقشار جامعه در تکمیل فرآیند واکسیناسیون علیه کرونا در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند استمرار وضعیت مطلوب کرونایی در استان را تضمین کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد :‌ ایمنی عمومی جامعه در برابر ویروس کرونا مستلزم تزریق واکسن علیه این بیماری و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است و توصیه می شود افرادی که تاکنون برای انجام واکسیناسیون  اقدام نکرده اند، هر چه سریع تر به مراکز مربوطه در سطح استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان