کد خبر: ۱۵۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
رئیس کل دادگستری فارس خبر داد:

افزایش ۷۰ درصدی تعیین تکلیف کالاهای تملیکی در فارس

موسوی از افزایش ۷۰ درصدی تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی این استان خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی یکشنبه ۲۲ خرداد در حاشیه بازدید از مجموعه انبارهای اموال تملیکی فارس در منطقه ویژه اقتصادی شیراز، گفت: خوشبختانه با تلاش و همت مضاعف و کار جهاد و همکاری متقابل، دادگاه انقلاب، تعزیرات حکومتی و اموال تملیکی استان، شاهد اقدامات مثمر ثمر و مطلوبی به نسبت گذشته هستیم. 

وی افزود: سال گذشته ضمن بازدیدهای دوره‌ای با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس کل محاکم انقلاب اسلامی شیراز و مدیرکل بازرسی استان از انبارهای شیراز و همچنین مسئولان برخی حوزه‌های قضایی از انبارهای چند شهرستان، پیگیری‌های ویژه‌ای در راستای عمل به تأکیدات رئیس قوه قضائیه در راستای ساماندهی به انبارها و تعیین تکلیف اموال در دستور کار قرار گرفت.

موسوی در این بازدید بر حفظ و نگهداری اموال در معرض آسیب به انبارهای سرپوشیده، برگزاری نشست هماهنگی با مدیر کل اموال تملیکی، تعزیرات و دادستانی برای ساماندهی اموال تأکید کرد و افزود: اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر زمینه ترخیص بسیاری از کالاها و همچنین تعیین تکلیف بخش عمده‌ای از کالاهای موجود در انبارها شده است.

رئیس شورای قضایی فارس همچنین بر ادامه همکاری کارشناسان مجموعه‌های مرتبط در راستای به حداقل رساندن موجودی انبارها تأکید کرد و گفت: روند بهبودی وضعیت انبارها بخصوص نظم ایجاد شده باید ادامه یابد.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی فارس نیز به تغییر رویکرد در رسیدگی و پیگیری امور مربوطه و حساسیت مقامات قضایی استان و سعی و تلاش همه همکاران در چیدمان، سازماندهی و تخلیه انبارها در طول هشت ماه اخیر اشاره کرد و گفت: تغییرات عمده و محسوسی  بخصوص ورود و خروج کالاها و نظم بخشی به انبارها نسبت به هشت ماه گذشته مشاهده می‌شود.

علی صاحبکرم فرد طی گزارشی به رئیس کل دادگستری فارس از افزایش مبلغ فروش ۱۰۴ درصدی و میزان انهدام ۱۶۰ درصدی  کالاها خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبار ۷۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان