کد خبر: ۱۵۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
استاندار فارس خبر داد:

رصد ساخت و ساز های غیر مجاز در روستا های اطراف شیراز توسط ناظرین

ایمانیه با بررسی وضعیت طرح هادی روستا های اطراف شیراز، گفت: وضعیت موجود در روستا های اطراف شیراز تثبیت شود و با بکارگیری ناظرین حاضر در محل به صورت روزانه ساخت و ساز ها مورد رصد و بررسی قرار گیرد و با تخلفات برخورد حضوری شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ، محمد هادی ایمانیه  استاندار فارس در چهارمین نشست «شورای برنامه ریزی و توسعه استان»  سال ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، با اشاره به اهمیت نقشه برداری در برنامه ریزی های راهبردی شهرستان ها  پیشنهاد داد تا  با تفاهم نامه بین سازمان شهرداری های کشور با شرکت های معتمد و متخصص برای تهیه نقشه اقدام شود.  

وی برای ایجاد پنجره واحد الکترونیکی بین سازمان ها در استان فارس اعلام آمادگی کرد و افزود:  استفاده بی رویه از آب های زیرزمینی اصلی ترین دلیل فرونشست زمین است  بنابراین سازمان برنامه و بودجه می تواند بر اساس نقشه های سازمان نقشه برداری کشور، اعتبار برای تامین آب شهرستان های دارای فرونشست زمین اختصاص دهد.

ایمانیه ساخت و ساز های  خارج از طرح هادی روستا های اطراف شهر شیراز را مورد توجه قرار داد و گفت: وضعیت موجود در روستا های اطراف شیراز تثبیت شود و با بکارگیری ناظرین حاضر در محل به صورت روزانه ساخت و ساز ها مورد رصد و بررسی قرار گیرد و با تخلفات برخورد حضوری بشود.

در ادامه نشست، نماینده عالی دولت در فارس بر پیگیری طرح های مصوب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان توسط سازمان های مرتبط تاکید کرد.

گفتنی است، از  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس  به دلیل کسب رتبه نخست کشوری در تهیه نقشه های GIS توسط رئیس سازمان نقشه برداری کشور تقدیر شد.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان