کد خبر: ۱۵۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

شبکه اجتماعی "شهید" راه‌اندازی شد

شبکه اجتماعی شهید برای معرفی شهدای مختلف به صورت آزمایشی راه اندازی شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، شبکه اجتماعی شهید به صورت آزمایشی راه اندازی شد. این شبکه به صورت آزمایشی راه اندازی شده است، کاربران می توانند پس از ثبت نام، برای شهید یا شهدای مورد نظر خود، صفحه اختصاصی بسازند، متن، عکس، فیلم و فایلهای مرتبط با شهید خود را به اشتراک بگذارند.
همچنین دنبال کننده صفحه دیگر شهدا باشند و برای صفحه شهید خود دنبال کننده جذب کنند. دوستان و همرزمان شهید خود را پیدا کنند تا تصاویر و خاطرات مشترک خود را به اشتراک بگذارند.
ویژگی منحصر به فرد شبکه اجتماعی شهید که آن را از دیگر سایت های مشابه متمایز می کند، ایجاد دبیرخانه برخط و مدیریت انواع جشنواره و مسابقه است. در شبکه اجتماعی شهید هر کاربر می تواند برای شخصیت حقیقی و حقوقی خود فراخوان جشنواره یا مسابقه فرهنگی و هنری نصب کند و برای خود داور یا داورانی انتخاب کند.
به طور مثال جشنواره عکس مردمی با تلفن همراه با موضوع مورد نظر، جشنواره نقاشی کودک، جشنواره تخصصی کاریکاتور، فراخوان مسابقه طراحی پوستر، فراخوان مسابقه طراحی بنای یادبود، فراخوان مسابقه مداحی و قرائت، فراخوان مسابقه فیلم کوتاه و....
دبیر یا مالک فراخوان، مخاطبین را دعوت به حضور در جشنواره کند، کاربران تصویر، فایل یا فیلم مورد نظر فراخوان را ارسال کنند، داور ( داوران) یا مالک فراخوان و یا کاربران، به آثار امتیاز می دهند و در نهایت اثر یا آثار برنده اعلام و جوایز توسط مالک فراخوان اعطا می شود.
این نرم افزار به صورت آنلاین در اختیار خانواده محترم شهدا، ستاد کنگره شهدا، مساجد، کانون‌های فرهنگی و هنری، ادارات، ارگانها و نهادهای مختلف و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی قرار دارد تا دبیرخانه جشنواره فرهنگی و هنری خود را ایجاد و مدیریت کنند.
ثبت فراخوان جشنواره درسه سطح: 1- تخصصی 2- مردمی 3- کودک و نوجوان برنامه نویسی شده و انواع مسابقات فرهنگی و هنری پیش بینی شده است مانند عکاسی، طراحی، نقاشی، گرافیک، معماری، خوشنویسی، نقاشی خط، مجسمه سازی، کاریکاتور، مداحی، قرائت قرآن، ساخت کلیپ، موسیقی و فیلم، دلنوشته، کتاب خوانی، ارسال مقاله و ....
مالک فراخوان پس از جمع آوری و داوری آثار می تواند با دانلود کلیه آثار یا آثار منتخب، با مجوز کاربران، نمایشگاه مجازی ایجاد نماید و در اینترنت حضوری پر محتوا داشته باشد یا با چاپ آثار برتر، نمایشگاه فیزیکی برگزار کند.
کاربران علاقه مند به شهید و امور فرهنگی هنری، می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.shahiid.com از امکانات فوق العاده شبکه اجتماعی شهید استفاده کنند.
شبکه اجتماعی شهید، در نظر دارد پس از عبور از مرحله آزمایشی، پویشی تحت عنوان نگارستان شهید راه اندازی کند. هدف پویش نگارستان شهید، غبار روبی، بازسازی تصویر و چهره نگاری دیجیتالی از 200 هزار شهید دفاع مقدس با همکاری هنرمندان نقاش و طراح ایران است.
شبکه اجتماعی شهید، از کاربران علاقه مند به شهید دعوت می نماید برای عبور از مرحله آزمایشی سایت:
 1_ثبت نام کنند، 
2_برای شهید یا شهدای مورد نظر خود صفحه ایجاد کنند
3_فراخوان جشنواره یا مسابقه آزمایشی ثبت کنند، 
4_در فراخوان دیگران شرکت کنند و فایل ارسال کنند
 5_ به آثار دریافتی امتیاز دهند
6_ نتایج داوری را به کاربران شبکه اعلام کنند

انتهای پیام/
نویسنده :
رضا مردانه
برچسب ها: شهدا ، شهید ، شبکه اجتماعی
نظرات بینندگان