کد خبر: ۱۵۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد:

اجرای ۸ هزار میلیارد ریال طرح زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

انصاری گفت:۶ طرح زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اعتبار بیش از هشت هزار میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون اجرا شده است.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، احسان انصاری مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: با عملیاتی شدن و گسترش طرح‌های زیر ساختی، شاهد حضور پر رنگ‌تر سرمایه گذاران در این کانون اقتصادی و صنعتی هستیم.

وی افزود: این طرح‌ها شامل ساخت خط ۱۳۲ کیلو ولت منطقه ویژه، تامین تجهیزات و احداث شبکه توزیع و تغذیه چهار واحد ایستگاه تقلیل فشار گاز در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، انجام عملیات ایجاد پست ۱۳۲/۲۰ کیلو ولت به روش طرح و ساخت، خط انتقال آب از آب شیرین کن به کارخانه آلومینیوم جنوب، ایجاد ساختمان ذخیره اسید سولفوریک، جاده‌ها و کانال‌های آب‌های سطحی بخش شمالی رودخانه مهران شور است.

انصاری گفت: رکورد رقم خورده در پارسال به گونه‌ای بود که ۳۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت در منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد به مناقصه رفت و عملیات اجرایی آن‌ها نیز آغاز شد.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد واقع در جنوب استان فارس و از زیرمجموعه‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، فارس
نظرات بینندگان