کد خبر: ۱۵۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

بازدید سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت فارس

ربانی زاده در دیدار از ز مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت فارس روند پاسخگویی به شکایات مردمی را از نزدیک بررسی کرد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محسن ربانی زاده، سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس طی بازدید و حضور در مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت فارس، روند پاسخگویی به تماس‌ها ، نحوه ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی را از نزدیک بررسی و  ضمن تشکر از نحوه صحیح پاسخگویی بر لزوم نظارت دقیق و جدی بر روند اجرای طرح مذکور تاکید کرد.
در این دیدار حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت فارس با اشاره به فعالیت و خدمات دهی مرکز مذکور گفت: مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت استان برای هدایت ورودی های سازمان به سمت خروجی های مناسب و پیگیری مطالبات مخاطبان سازمانی جهت تسریع در انجام امور متقاضیان ، شهروندان و مراجعین این سازمان دایر گردیده است.
حمید رضا ایزدی هدف از راه اندازی مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان را تسهیل و دسترسی ذینفعان به خدمات سازمان عنوان و افزود: ماموریت این مرکز یکپارچه سازی ، مدیریت و ساماندهی درگاه های ارتباطی وپاسخگویی به درخواست ها ونیازهای شهروندان در بخش های صنعت،معدن وتجارت و پاسخگویی شایسته به مردم و تکریم ارباب رجوع است.

ایزدی  با تاکید بر پاسخ سریع، بی‌وقفه و درست به درخواست‌ها و شکایات مردم ادامه داد: مراجعین به منظور حصول اطمینان از ارائه خدمات شایسته و تسهیل در امکان پیگیری درخواست خود می بایست درخواست یا علت مراجعه خود را در این مرکز ثبت کنند.

وی اظهار داشت: کار این سامانه به گونه‌ای است که تمامی تقاضاها، مطالبات و درخواست‌های مردم از طریق شماره ۱۲۴ (مکاتبه و حضوری) که به سازمان صمت استان ارجاع و متناسب با درخواست متقاضی جهت بررسی به حوزه تخصصی ارجاع و پس از بررسی کارشناسی و دریافت کد رهگیری قابل پیگیری و به مخاطب پاسخ داده  می شود.

ایزدی اضافه کرد : این سامانه با بهره گیری از تکنولوژی های روز و همچنین پوشش کانالهای ارتباطی نظیرتلفن، نمابر ، پیامک، درگاههای اینترنتی ، پست الکترونیک، صندوق صوتی و نرم افزارهای تلفن همراه ایجاد گردیده و هموطنان محترم می توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۴ در سراسر کشور و یا مراجعه به درگاه اینترنتی www.124.ir از خدمات این مرکز  بهره مند شوند.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان فارس با اشاره به پاسخگویی کارشناسان این حوزه به صورت مستمر گفت: در حال حاضر این مرکز در محل ساختمان مرکزی صمت  شهید امین زاده واقع در بلوار چهل مقام استان فعال است.

انتهای خبر/ح
نظرات بینندگان