کد خبر: ۱۵۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
شهردار منطقه چهار مطرح کرد:

لکه‌گیری آسفالت معابر در ۱۵۰ نقطه بحرانی منطقه چهار شیراز

اسد زاده از اجرای عملیات لکه گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،حسام الدین اسد زاده شهردار منطقه چهار گفت: با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و در اختیار گرفتن منابع مورد نیاز و با هدف رفاه، آسایش شهروندان، کاهش سوانح رانندگی و حذف ناهمواری؛ تمامی خیابان‌ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند با حفظ اولویت لکه گیری و آسفالت می‌شوند.

وی افزود: طی شناسایی صورت گرفته ۱۵۰ نقطه بحرانی از سطح منطقه جهت لکه گیری آسفالت در برنامه شهرداری منطقه چهار قرار دارد.

اسد زاده از انجام عملیات لکه گیری آسفالت در بولوار‌های صلح، پاسارگاد، آفتاب، امیرکبیر، رحمت با حجم بالغ بر ۴۰ تن خبر داد و گفت: شهرداری منطقه چهار در نظر دارد تا در راستای رفاه حال شهروندان و اجرای این گونه اقدامات و فعالیت‌ها، بهسازی فضا‌ها و زیرساخت‌های شهری در هرچه بهتر خدمات رسانی شهروندان قدم بردارد.

شهردار منطقه چهار شیراز گفت: رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر شهر از دیگر اهداف اجرای عملیات لکه گیری است.

وی بیان کرد: سامانه ۱۳۷ مستقر در منطقه آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و یا شناسایی معابر واقع در سطح منطقه که نیازمند رسیدگی و ترمیم آسفالت هستند، نیز است.

انتهای پیام/ س
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شهرداری
نظرات بینندگان