کد خبر: ۱۵۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

پرداخت ۲ هزار و ۵۶۲ فقره تسهیلات به مددجویان فارس

موصلی از پرداخت ۲۶۸ میلیارد و ۴۵۴ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و واجدین شرایط استان طی ۲ ماهه امسال خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مدیرکل امداد فارس گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و توسعه بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند.

وی گفت: در ۲ ماهه امسال تعداد ۲ هزار و ۵۶۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۶۸ میلیارد و ۴۵۴ میلیون ریال توسط صندوق امداد ولایت استان فارس به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

موصلی گفت: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف درمان، فرهنگی، مسکن، حمایتی، و اشتغال و ... پرداخت‌ شده و در مدت مذکور ۲۵۰ فقره تسهیلات با ارزش ۳۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در حوزه مسکن مددجویان و افراد واجد شرایط ارائه شده است.

مدیرکل امداد فارس گفت: مددجویان و واجدین شرایط در مدت ۲ ماهه امسال در حوزه حمایتی هزار و ۷۹۲ فقره تسهیلات، حوزه اشتغال ۲۱۶ فقره، درمان ۸۴ فقره، فرهنگی ۸۱ فقره موفق به دریافت تسهیلات شدند.

مراکز نیکوکاری، خیران و موسسات خیریه می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از بسته تشویقی به عنوان هم افزایی از منابع صندوق امداد ولایت بهره‌مند شده و به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان