کد خبر: ۱۵۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
مسئول سازمان بسیج اساتید استان فارس:

الگوهای حکمرانی در دولت اسلامی متناسب با مزیت رقابتی روز عرضه شود

جاجرمی زاده گفت: باید در دولت اسلامی روش‌ها و الگوهای حکمرانی خود را با مزیت رقابتی با الگوهای حکمرانی سرمایه‌داری امروز عرضه کنیم.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،محسن جاجرمی‌زاده مسئول بسیج سازمان بسیج اساتید استان فارس امروز  در یک کنفرانس خبری ضمن گرامیداشت سالروز شهادت عارف و مجاهد شهید دکتر مصطفی چمران ابراز امیدواری کرد که خروجی دانشگاه‌های ما امثال شهید چمران باشد.

وی افزود: این شهید عزیز با وجود داشتن همه مقامات و شرایط مناسب دنیوی، با شروع جنگ به جبهه‌ها عازم شد و دشمن را در بسیاری نقاط متوقف کرد.

حاجرمی زاده با بیان اینکه شهید چمران با خلوص، مجاهدت‌ و عارف مسلکی خود توانست ماشین جنگی دشمن را متوقف کند، گفت: شهید چمران سنت و مدرنیته، علم‌ و اخلاق و دنیا و آخرت را با هم جمع کرده و امید است که اساتید و دانشگاهیان ما نیز امثال این شهید عزیز را به عنوان یک قله مدنظر قرار دهند. 

 مسئول سازمان بسیج اساتید در ادامه به برنامه‌های این سازمان اشاره و تصریح کرد: ارتباط میان دانشگاه و صنعت از جمله این برنامه‌ها است و سازمان بسیج اساتید، برنامه‌های امسال را با شعار جهاد تبیین آغاز کرده است و در این عرصه، اساتید به همه شبهات ورود کرده و پاسخ می‌دهند.

وی در پایان با بیان اینکه به دنبال این هستیم که استاد و دانشگاهیان را در عرصه‌های مختلف تجهیز کنیم تا این حرکت‌ها بیش از گذشته باشد، به کارآمدی نظام حکمرانی اشاره کرد و گفت: در نقشه راه برای ظهور، باید در دولت اسلامی روش‌ها و الگوهای حکمرانی خود را با مزیت رقابتی با الگوهای حکمرانی سرمایه‌داری امروز عرضه کنیم.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان