کد خبر: ۱۵۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید در پاسخ به شیرازه:

صدور دستور قضایی مبنی بر مهلت 48 به کارخانه قند اقلید برای بهینه سازی سیستم فاضلاب این واحد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید از صدور حکم قضایی مبنی بر مهلت 48 به کارخانه قند اقلید برای بهینه سازی سیستم فاضلاب این واحد خبر داد


صدور دستور قضایی مبنی بر مهلت 48 به کارخانه قند اقلید برای بهینه سازی سیستم فاضلاب این واحد

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، در پی پیگیری مطالبه مردمی از موضوع بوی نامطبوع برخواسته در سطح شهر اقلید از کارخانه قند این شهر و خبری که پیش از این منتشر شد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید طی تماس تلفنی با خبرنگار شیرازه، به شکایت های شهروندان در این زمینه اشاره کرد و از صدور دستور قضایی مبنی بر مهلت ۴۸ ساعته به مدیران این کارخانه خبر داد.

امیرحسین انصاری عنوان کرد: با توجه به شکایت و مطالبه مردمی، گزارش اداره محیط زیست و پیگیری های مجدانه شیرازه، جهت بررسی علت بوی نامطبوع برخی از نقاط شهر اقلید ناشی از دفع نامناسب و غیراستاندارد پسماند کارخانه قند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه اعلام کرد: نظر به اینکه این موضوع به نوعی تهدید علیه سلامت و بهداشت عمومی محسوب می شود، طبق دستور قضایی، حکم صادر شد و کارخانه قند این شهرستان ملزم به بهینه سازی سیستم فاضلاب و تصفیه خانه این واحد طی 48 ساعت آینده گردید.

انصاری به خبرنگار شیرازه گفت: ابلاغ این حکم امروز ۳۰ خردادماه به مسئولان کارخانه ارائه شده و از این تاریخ ۴۸ ساعت مهلت دارند موضوع را بررسی و مشکل را مرتفع کنند.

انتهای پیام/س/ی

نظرات بینندگان