کد خبر: ۱۵۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

چمران دلها در نظر مردم فارس

به سراغ شهروندان شیرازی رفته و نظر آنها را در خصوص شهید چمران جویا شدیم.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، به مناسبت سالروز شهادت شهید چمران، به سراغ شهروندان شیرازی رفته و نظر آنها را در خصوص شهید چمران جویا شدیم.

مهران درستکار یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: شهید چمران الگوی صبر و شجاعت بود و هیچگاه به قدرت خداوند و مسیر خود شک نکرد.

سیده فاطمه سادات حسینی یکی دیگر از شهروندان اظهار کرد: ما باید شهدا را الگوی خود قرار داده و راه و رسم زندگی را از چمران، همت، باکری، ابراهیم هادی و سایر شهدا یاد بگیریم.

محمدحسین زارع دانش آموزی که نه دفاع مقدس درک کرده و نه شهید چمران را دیده بیان کرد: من با شهید چمران در اردوی راهیان نور آشنا شدم و از خدا میخواهم که هیچ وقت ما را به خودمان وا نگذارد و ما را رهرو شهدا قرار دهد و به ما نیز لیاقت جانفشانی برای اسلام و ایران عزیز را بدهد.

الهام کشاورز از استکبارستیزی و وطن دوستی شهید چمران برایمان گفت و بیان کرد: شهید چمران دانش آموخته ی غرب بود اما هیچگاه غرب زده و شیفته ی غرب نبود و همواره برای اهتزاز پرچم اسلام و ایران و خدمت به محرومان و نیازمندان تلاش می کرد. 

زینب دانشجوی شیرازی در گفتگو باخبرنگار ما اظهار کرد: از خداوند بخواهیم که همانند شهید چمران ما را در ایمان مان ثابت قدم نگه دارد و جز خدا از کسی ترس و واهمه ای نداشته باشیم.

انتهای پیام/ر 
برچسب ها: شهید چمران ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان