کد خبر: ۱۵۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۲ تير ۱۴۰۱
باهدف بررسی مسائل آموزش و پرورش استان فارس:

وزیر آموزش وپرورش وارد شیراز شد

وزیر آموزش و پرورش باهدف بررسی مسائل آموزش و پرورش، افتتاح و بازدید از پروژه‌های آموزشی و تربیتی و دیدار و گفت و گو با منتخبان معلمان و دانش آموزان، وارد استان فارس شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، یوسف نوری باهدف بررسی مسائل آموزش و پرورش، افتتاح و بازدید از پروژه‌های آموزشی و تربیتی، وارد استان فارس و شهر شیراز شد.

وزیر آموزش و پرورش در اولین برنامه سفر خود به استان فارس؛ به زیارت حرم سومین اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی، حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) پرداخت و با حضور در گلزار شهدای این شهر؛ به مقام شامخ شهیدان استان فارس، خصوصا شهدای فرهنگی، دانش آموز و مدافع حرم ادای احترام کرد.

از برنامه های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان فارس، شرکت در جمع منتخبان فرهنگیان و دانش آموزان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز؛ دیدار با جمعی از پیشکسوتان تعلیم و تربیت و اعضای هیات استانی اندیشه ورز اسناد بالادستی آموزش و پرورش، است.

نوری در ادامه این سفر ضمن افتتاح پروژه های ورزشی طرح شهید سلیمانی در استان، کلنگ احداث ساختمان ورزش زورخانه و پهلوانی فرهنگیان و دانش آموزان و دانشگاه فرهنگیان استان فارس را به زمین خواهد زد.

بازدید از چند مکان آموزشی و تربیتی از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر آموزش وپرورش به شیراز خواهد بود.

در این سفر دکتر صادق ستاری فرد؛ معاون تربیت بدنی و سلامت و دکتر حامد صبوری مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت اموزش و پرورش، دکتر نوری را همراهی می کنند.

انتهای پیام/ر

نظرات بینندگان