کد خبر: ۱۵۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۴ - ۰۲ تير ۱۴۰۱
سوم تیرماه جاری صورت می‌گیرد:

سفر معاون اول دادستان کل کشور به شهرستان اقلید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید از سفر معاون اول دادستان کل کشور به شهرستان اقلید در روز جمعه ۳ تیرماه جاری خبر داد.
 به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اقلید در گفت و گو با خبرنگار این رسانه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه، از سفر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی، معاون اول دادستان کل کشور به این شهرستان در روز جمعه ۳ تیرماه جاری خبر داد.

امیرحسین انصاری فر با اشاره به برگزاری جلسه معاون اول دادستان کل کشور با اقشار مختلف اداری و مردمی (شوراها، صنعتگران، ورزشکاران و...)، صبح فردا، در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید، تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین موسوی فردا به عنوان سخنران در نمازجمعه اقلید شرکت دارد که مردم شریف شهرستان اقلید می توانند مسائل و مشکلات خود را به صورت مکتوب یا شفاهی عنوان کنند.

وی افزود: بازدید از واحدهای صنعتی این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی به شهرستان اقلید است.

انصاری فر با تقدیر از سرهنگ محسن عوضدخت، جانشین نماینده ولی فقیه در بسیج وزارتخانه‌ها و اقشار کشور، تصریح کرد: این بازدید و سفر، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و به همت و دعوت نمایندگی ولی فقیه در بسیج وزارتخانه‌ها و اقشار کشور، سازمان تبلیغات اسلامی و دادگستری شهرستان اقلید صورت گرفت.

انتهای پیام /س
نویسنده :
مرضیه یحیی پور
نظرات بینندگان