کد خبر: ۱۵۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۰۲ تير ۱۴۰۱

اینجا شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)، آیا مسئولین پاسخگو خواهند بود!؟

طبق گزارش میدانی شیرازه، شامگاه روز سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در تجمعی که به مناسبت روز جهانی اسکیت برد توسط عده ای محدود از نوجوانان شیرازی در بلوار شهید چمران شیراز برگزار گردید، متاسفانه صحنه هایی به وجود آورد که در تراز فرهنگی و ورزشی سومین حرم اهل بیت (ع) نبود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، شامگاه روز سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در تجمعی که به مناسبت روز جهانی اسکیت برد توسط عده ای محدود از نوجوانان شیرازی در بلوار شهید چمران شیراز برگزار گردید، متاسفانه صحنه هایی به وجود آورد که در تراز  فرهنگی و ورزشی سومین حرم اهل بیت (ع) نبود.

طبق گزارش میدانی شیرازه، این برنامه با حضور مسئولین کمیته اسکیت استان و شیراز برگزار شد و در ادامه طی درگیری چند نوجوانان، صحنه ی رقابت به صحنه ی درگیری منجر و چند مصدوم بر جای گذاشت تا این تجمع بعداز حضور با تاخیر پلیس، خاتمه پیدا کند. 

چند نکته ی حائز اهمیت اینکه در صورت مجوز دار بودن این تجمع ورزشی، چرا از  نیروی انتظامی و اورژانس که طبق معمول برنامه های ورزشی باید در مراسم حضور داشته باشند، خبری نبود؟ چرا این مراسم بدون پوشش و اطلاع رسانی و برگزاری رسمی انجام شد؟

 نکته ی بعدی اینکه با وجود نیاز این نوجوانان به تفریح و سرگرمی سالم و صحیح،  متولی بهره بردار چرا در حد ضعیف این برنامه را برگزار کرده است؟ 

آیا با علم به این موضوع که هنجارشکنی هایی توسط عده ای از نوجوانان ممکن است رخ دهد، چرا تمهیدات لازم برای برگزاری پاک و سالم آن انجام نشد؟

متولیان و سرپرستان این مراسم در این شرایط کجا بودند و چه اقدامی انجام دادند؟

نتیجه اینکه خود را کنار کشیده و از قبول مسئولیت شانه خالی کنند، تکرار چنین رخ دادهایی خواهد بود.
پایگاه تحلیلی، خبری شیرازه آمادگی انعکاس پاسخ همه مسئولان و متولیان را دارد.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


انتهای پیام /س
نظرات بینندگان