کد خبر: ۱۵۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۰۳ تير ۱۴۰۱
رییس دفتر نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس:

ناهنجاری خیابان چمران باید از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

سردار لطف الله یداللهی ناهنجاری خیابان چمران را دارای ابعاد مختلف دانسته و بر ضرورت بررسی این ابعاد تاکید کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار لطف الله یداللهی رییس دفتر نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اتفاقی که در چمران افتاد جنبه های مختلفی دارد و همانطور که امام محترم جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه بیان کردند: این اتفاق دارای ابعاد سیاسی، امنیتی، بی اطلاعی، نا آگاهی است و ضعف مدیریت و مسئولان در آن دیده می شود و این اتفاق باید از جوانب مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

یداللهی اظهار کرد: در این ماجرا افرادی کم سن و سال حضور داشتند که به نظر می رسد با تذکر و آگاه سازی، می توان این افراد را راهنمایی کرد.

وی تصریح کرد: در این ماجرا، برخی افراد هم آگاهانه دست به این کار زده اند که در خصوص این افراد باید تحقیقات بیشتری صورت گیرد و جدی تر مسائل پیگیری شود و شاید سرنخ هایی از داخل و خارج هم در این خصوص کشف شود.

 رییس دفتر نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ امروز یک جنگ ترکیبی است و جنگ ترکیبی دارای ابعاد مختلف امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دارد و ممکن است اینها یک شاخه ای از این جنگ باشند که هدایت شده و عمدتا تحت تاثیر عوامل اصلی هستند و باید در خصوص سردمداران این قضیه تحقیقات بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان