کد خبر: ۱۵۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۵ تير ۱۴۰۱
فرمانده سپاه کازرون:

نمایشگاه اسوه در کازرون برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان کازرون اعلام کرد که نمایشگاه جشنواره اسوه، در سه بخش از این شهرستان برگزار خواهد شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شهرستانهای شیرازه ،سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان کازرون  در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه جشنواره اسوه پایگاههای بسیج شهرستان کازرون، با استعداد ۹۵ غرفه، گفت: در این نمایشگاه، بخشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده پایگاه‌های بسیج شهرستان عرضه و معرفی می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه عملکرد پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان کازرون در سه منطقه شامل بخش خشت و کنارتخته با ۲۷ غرفه، بخش جره و بالاده با ۱۹ غرفه و شهرستان کازرون با ۴۹ غرفه، برپا می‌شود.

توکل افزود: در غرفه‌های پیش‌بینی شده، عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران در قالب عکس، فیلم، آثار هنری و تولیدات خانگی، عرضه خواهد شد.

 فرمانده سپاه شهرستان کازرون،مدت برپایی این نمایشگاه را سه روز اعلام و اضافه کرد: جشنواره اسوه، با هدف شناسایی و قدردانی از پایگاه‌های مقاومت بسیج فعال در سطوح مختلف شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود.

توکل با یادآوری اینکه پایگاه‌های برتر علاوه بر تشویق به رده مافوق معرفی خواهند شد، افزود: هدف از برگزار این جشنواره و نمایشگاه، علاوه بر معرفی اقدامات و فعالیت‌ها، ترویج روحیه بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت و اعتلای روحیه انقلابی گری و ارتقا آگاهی‌ها برای صیانت از جوانان انقلابی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

انتهای پیام/ف

منبع: ایسنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان