کد خبر: ۱۵۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۶ تير ۱۴۰۱

تجلیل از قهرمان شیرازی مسابقات پارا وزنه برداری آسیا اقیانوسیه

طی آیینی مدیرکل ورزش و جوانان فارس از علی اکبر غریب شاهی قهرمان رقابت های پاراوزنه برداری آسیا و اقیانوسیه کره جنوبی تجلیل کرد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، در آیینی از علی اکبر غریب شاهی قهرمان مسابقات پاراوزنه برداری آسیا اقیانوسیه کره جنوبی تجلیل شد.

این مراسم صبح امروز با حضور حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان فارس، مجید صباغ زاده رئیس و احسان غلامحسین پور دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان فارس در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان فارس برگزار شد .

حیدر صفرپور با تبریک قهرمانی و رکورد شکنی علی اکبر غریب شاهی گفت : اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران و تثبیت جایگاه کشورمان در میادین بین المللی بسیار با ارزش است و شما در این راه افتخار آفرین بودید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اشاره به موفقیت های مجموعه هیات جانبازان و معلولین استان فارس گفت: خوشبختانه با انتخاب آقای صباغ زاده به عنوان رئیس هیات و تلاش دیگر اعضا مجموعه ورزش های جانبازان و معلولین استان فارس جان تازه ای گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در کنار رشته هایی همچون کشتی ورزش های جانبازان معلولین یکی از قطب های ورزش فارس است.

 صفرپور افزود: ظرفیت های ایجاد شده در هیات زمینه را برای کسب مدال‌های رنگارنگ توسط قهرمانان فراهم کرده است.
وی در پایان افزود: با همیاری مجموعه ورزش و جوانان و تلاش های هیات امیدواریم شاهد افتخارآفرینی قهرمانان جانباز و معلول استان فارس در میادین پارالمپیک و جهانی باشیم.

در پایان این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اهدا لوح سپاس و هدیه ای از علی اکبر غریب شاهی تجلیل کرد.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان