کد خبر: ۱۵۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۷ تير ۱۴۰۱
گفتگوی اختصاصی شیرازه با نایب رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس:

هشت سال است که جنایت های سنگین علیه مردم یمن اجرا می شود

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت:شدید ترین حقوق بشر در یک صد سال گذشته توسط آمریکایی ها و کشور های مختلف جهان انجام گرفت.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه ،سید محمد رضا میر تاج الدین نماینده  مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبر نگار این رسانه با تاکید بر اینکه حقوق بشر آمریکایی یک دروغ و یک عنوان کاذب از آنچه که مدعی حمایت از حقوق بشر است گفت:شدید ترین نقض حقوق بشر در یک صد سال گذشته توسط آمریکایی ها و کشور های مختلف جهان انجام گرفت.

وی در ادامه افزود: پایه و اساس رژیم آمریکایی بر نقض حقوق بشر می باشد، ابتدا حقوق سرخ پوستان و مردم بومی آمریکا ظلم و جنایاتی که در امریکای لاتین انجام دادند، از مصادیق بارز این ادعا است.

میر تاج الدین با بیان اینکه زندان های گوانتانامو نمونه ای از حقوق بشر دروغین آمریکا است گفت:صد ها و هزار ها کودک یمنی گرسنه و به دور از غذا و دارو که زیر آوار ها مانده اند مثال هایی از جنایات حقوق بشر آمریکایی است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به جنایات و حقوق بشر دروغین آمریکایی تصریح کرد:جنایاتی که علیه مردم فلسطین  همچنین مناطق دیگر مثل لبنان  و کشور های اسلامی  انجام می شود همه از جنایات آمریکا است.

وی در پایان  گفت: هشت سال است که جنایت های سنگین علیه مردم یمن اجرا می شود و صدها و هزاران کودک زیر بمباران جبهه ائتلاف علیه یمن کشته شده است، همچنین هرچه در راستای حقوق بشر دروغین آمریکا سخن بگوییم کم سخن گفته ایم.

در ادامه در خصوص حقوق بشر آمریکایی و جنایات آمریکا خبرنگار شیرازه به گفتگو باحجت ‌الاسلام محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس  پرداخت.

وی با بیان اینکه مجامع جهانی شاهد تبلیغات وسیع آمریکایی ها در ارتباط با موضوع حقوق بشر است، گفت : آنچه در میدان مشاهده می شود و در عمل شاهد هستیم آمریکا خلاف موضوع حقوق بشر برای جوامع مختلف به اثبات رسانده است.

رضایی در ادامه با بیان اینکه بحث حقوق بشر آمریکایی جایی تحقق پیدا میکند که در راستای اهداف خود آمریکا و صهیونیستها باشد، افزود: یعنی اگر در جایی از دنیا یک حرکتی صورت  بگیرد که وجهه ی صهیونیستها و جایگاه آمریکایی ها را تضعیف کند، این می شود خلاف حقوق و عملی که باید انجام گیرد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در ادامه گفت:اما ما شواهد زیادی داریم مبنی بر اینکه به راحتی حقوق بشر را نادیده میگیرند و همه جهان  و مسلمانان  صهیونست هارا به عنوان یک تروریسم یاد می کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه روزانه مشاهده میکنیم که تهاجم صهیونیست ها به کودک کشی همچنین ویران کردن منازل و شهر فلسطینی ها رسیده است گفت:تمام غربی ها در کنار عربستان سعودی ایستاده و همه روزه ما شاهد کشتار زنان و کودکان در یمن هستیم و هیچ کسی حرفی نمیتواند بزند.

رضایی با اشاره به جنایات صهیونیست ها گفت: جنایات صهیونیست ها کم نیست  هواپیمایی که زده شد بیش از 60 کودک در این هواپبما کشته شده و بسیار راحت از کنارشان گذر می کنند.

وی اضافه کرد: غیر از ترور مسئولین ما در اوایل دهه 60، مردم را نیز به جرم مذهبی بودن و مسجدی بودن به راحتی می‌کشتند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در پایان افزود: امروز جوامع مختلف به ویژه مردم ستم دیده  در یک وضعیت نا به سامانی قرار دارند و وضعیت کشور های ستم دیده بسیار بد است، مثل کشور های اسلامی و کشور های جهان سوم  و تا زمانی که ملت ها بیدار نشوند و روشنگری و تمدن سازی که فرمایشات مقام معظم رهبری بود صورت نپذیرد متاستفانه حقوق بشر آمریکایی در  جایگاه  و حاکمیت خود را دارد. 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان