کد خبر: ۱۵۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۱
فرمانده سپاه فجر فارس:

نگاه ویژه ای به تیم های پایه باشگاه فجر داریم

سردار بوعلی گفت: در دوره جدید نیز نگاه ویژه ای از سوی مدیران و کادر فنی این باشگاه به موضوع مهم تیم های پایه ها خواهد شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در دیدار با مدیرعامل و سرمربی جدید این باشگاه  بیان داشت:‌ اخلاق مداری از شاخص های این باشگاه ارزشی است.

وی ضمن تاکید براهمیت و توجه به ترویج فرهنگ ورزش به ویژه در بین  نوجوانان و جوانانٰ، اعلام کرد: این استان  تعداد قابل توجهی استعداد و علاقمند در زمینه های مختلف ورزشی دارد.

سردار بوعلی افزود:‌ درصورت توجه هر چه بیشترمسئولان به  توسعه زیرساخت های ورزشی در سراسر استان شاهد افتخارآفرینی جوانان فارس در میدان های داخلی و خارجی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه حمایت همه جانبه سپاه فجر از باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی ادامه خواهد داشت، افزود: تیم فوتبال فجر شهید سپاسی یکی از تیم های با سابقه و بازیکن ساز کشور است و همواره بعنوان یک تیم اخلاقمدار و ارزشی در سطح فوتبال کشور شناخته می شود.

همچنین دراین دیدار،محمد حسین مفتاحی مدیرعامل باشگاه و مهدی رجب زاده سرمربی تیم در مورد برنامه های فصل جدید لیگ دسته یک کشور نیز سخنانی ایراد کردند.

داستان یک سقوط

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از هشت سال دوری از لیگ برتر سرانجام در لیگ دوره بیست و یکم حضور یافت اما در پایان با قرارگرفتن در قعر جدول وداع تلخی با سطح اول فوتبال کشور داشت.

۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ بود که فجری ها با شکست دادن تیم گل ریحان البرز به لیگ برتر صعود کردند تا به انتظار هشت ساله هواداران این تیم ارزشی و با سابقه پایان وآنها را خوشحال کنند،اما این پایان کار نبود.

نتایج کسب شده توسط تیم فجر طی ۳۰ بازی و به جای گذاشتن آماری بسیار ضعیف در لیگ برتر، در نوع خود و در تاریخ  ۳۴ ساله این باشگاه بی سابقه بود که منجر به سقوط تیم به دسته یک شد.

رقابت های جدید لیگ دسته اول کشور قرار است از مرداد ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم برگزار شود. تیم های شهدای  قشقایی و فجر شهید سپاسی نمایندگان فارس در دسته اول کشور هستند.

انتهای پیام/ر
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان