کد خبر: ۱۵۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۰۸ تير ۱۴۰۱

سهم چهار درصدی فیروزآباد از مصرف بنزین فارس

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، بر رفع چالش‌های سوخت شهرستان فیروزآباد تاکید و از توسعه جایگاه‌های سوخت مایع و سی ان جی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، اسداله طاهری مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در دیدار با فرماندار شهرستان فیروزآباد از سهم چهار درصدی ناحیه فیروزآباد از مصرف بنزین استان خبرداد و رفع چالش های سوخت این شهرستان را از اولویت‌های منطقه برشمرد.

طاهری ضمن تشکر از همکاری مقامات شهرستان فیروزآباد با ناحیه در سوخت رسانی مطلوب گفت: باتوجه به موقعیت و قرارگرفتن این شهرستان در محور غربی استان و حجم ترددها احداث جایگاه‌های جدید سوخت مایع و سی ان جی از اولویت‌های منطقه در حوزه افزایش توان سوخت رسانی شهرستان می باشد و در همین راستا مجوز احداث سه باب جایگاه سوخت مایع(بنزین و نفت گاز) و یک باب جایگاه سی ان جی صادر شده است.

وی تعامل وهمکاری میان مقامات و دستگاه‌های اجرای شهرستان ها با شرکت را از جمله عوامل مهم در کاهش تخلفات در حوزه سوخت رسانی برشمرد وافزود: با توجه جایگاه شهرستان فیروزآباد در بخش تولیدات کشاورزی و صنایع استان برکنترل و نظارت برمصرف کنندگان عمده و جز و همچنین تسریع در شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی تاکید کرد.

جمشیدی فرماندار شهرستان فیروزآباد ضمن قدردانی از همکاران منطقه و ناحیه در سوخت رسانی به موقع و مطلوب به بیان مشکلات این شهرستان در حوزه سوخت رسانی پرداخت وگفت: با توجه به حجم ترددها و استقبال مردم از سوخت‌های پاک و غیر آلاینده بر ضرورت احداث جایگاه جدید سی ان جی و توسعه کمی و کیفی مجاری عرضه سوخت درشهر فیروزآباد تاکید کرد.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان