کد خبر: ۱۵۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۱۰ تير ۱۴۰۱

آشنایی فرمانداران فارس با سیاست‌های دولت سیزدهم و خادمی حرم مطهر شاهچراغ(ع)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: با برگزاری دوره‌ای ۴ روزه فرمانداران سراسر این استان با سیاست‌های دولت سیزدهم آشنا و ضمن شرکت در این دوره در پایان به خادمی حرم مطهر شاهچراغ(ع) مفتخر شدند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، اسماعیل محبی‌پور روز جمعه در مورد برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه فرمانداران سراسر استان فارس افزود: در جهت توانمندسازی فرمانداران این استان پهناور و خصوصا فرماندارانی که پیش از این تجربه فرمانداری نداشته و یا مدتی از دوره مسئولیت‌شان گذشته،  لازم بود با گردهمایی و برگزاری دوره‌هایی با سیاست‌های دولت جدید آشنا شوند.

وی ادامه داد: به همین دلیل یک دوره چهار روزه برگزار و در این دوره علاوه بر موضوعات مدیریتی مسائل و سیاست های مرتبط با دولت سیزدهم به بحث گذاشته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه طرح های مهمی ازجمله مسکن ملی در این دوره توضیح داده شد،گفت: در نهایت استاندار فارس نیز جمع بندی و تکالیف و وظایف فرمانداران با محوریت خدمت صادقانه و ارتباط نزدیک با مردم را در این دوره یادآوری کرد.

آشنایی فرمانداران فارس با سیاست‌های دولت سیزدهم و خادمی حرم مطهر شاهچراغ(ع)

وی اظهار داشت: بررسی ارتباط بین دین و مدیریت نیز توسط آیت الله دژکام،نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این دوره به فرمانداران تدریس شد.

محبی پور اضافه کرد: در نهایت نیز همه فرمانداران استان فارس به خادمی حرم مطهر شاهچراغ(ع) مفتخر شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در پایان گفت: این دوره‌ بصورت خلاصه  ماهانه یکبار تکرار خواهد شد و بزودی نیز بصورت منطقه‌ای چنین دوره‌ای برای بخشداران سراسر استان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان