کد خبر: ۱۵۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۱۰ تير ۱۴۰۱
معاون استاندار فارس:

فرصت‌های نمایشگاهی بیانگر خلاقیت و کیفیت برتر هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس به شرایط مطلوب بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان از حیث کیفیت و تنوع محصولات اشاره و عنوان کرد: فرصت‌های نمایشگاهی می‌توانند بیانگر خلاقیت و کیفیت برتر باشند.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محمود رضایی جمعه ۱۰ تیر در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان در شیراز با بیان اینکه نمایشگاه ساختمان فرصتی مغتنم برای دیده شدن تولید کنتدگان و آشنایی مخاطبان با آخرین دستاوردهای مصالح و تجهیزات ساختمانی است، اظهار کرد: نمایشگاه ساختمان شیراز با هدف ارائه دستاوردهای صنعت ساختمان، حمایت از تولید کنندگان داخلی و ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات آنها برپا شده است. 

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری فعالان صنعت ساختمان، شرایطی مطلوب برای عرضه و نمایش آخرین دستاوردهای این صنعت است؛ شرکت کنندگان در این نمایشگاه کارایی کالا و تولیدات خود را به نمایش گذاشته و از این طریق بازارهای جدید را شناسایی می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس تاکید کرد: فرصت‌های نمایشگاهی همچنین در فروش، جذب مشتری، ایجاد شهرت تجاری، تبلیغات، افزایش حجم مبادلات تجاری و هم افزایی تأثیر به سزایی دارند.

رضایی خاطرنشان کرد: محصولات متنوع تر و با کیفیت موجود در بیست و چهارمین نمایشگاه ساختمان در شیراز از توانمندی‌های شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی کشور در این حوزه گواهی می‌دهد 

وی محصولات و دستاوردهای  ارائه شده در این نمایشگاه را قابل رقابت با محصولات خارجی مشابه دانست و گفت: خوشبختانه ردپای حرکت از شیوه ساخت و ساز های سنتی به سمت روش‌های مدرن و به روز در تمام حوزه‌های ساختمان سازی در این نمایشگاه مشهود است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس یادآور شد: صنعت ساختمان یک صنعت پیشران است که عامل رشد بسیاری از صنایع دیگر را نیز فراهم کرده و قابلیت اشتغال آفرینی منحصر به فردی را داراست.

به گفته رضایی؛ پویایی این صنعت پیشران در اقتصاد، می‌تواند به تحقق شعار سال که تولید اشتغال زا و دانش بنیان است کمک شایان توجهی داشته باشد.

وی گفت: کیفی سازی محصولات ساختمانی تولید داخل  در موازات کنترل قیمت تمام شده آنها می تواند بازار مصرف گسترده‌ای را در چرخه ساخت و ساز داخلی برای این محصولات فراهم ساخته و حتی زمینه صادرات آنها را نیز مهیا کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس همچنین اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و برنامه دولت برای ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکونی ، فضای مناسبی برای تولید کنندگان محصولات مرتبط با صنعت ساختمان و عرضه محصولات با کیفیت آنها ایجاد شده است.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان