کد خبر: ۱۵۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۱۰ تير ۱۴۰۱

فرمانداران استان فارس، خادم افتخاری حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) شدند

فرمانداران مناطق مختلف استان فارس با حکم تولیت آستان مقدس، به کِسوت خادم افتخاری این بارگاه منور، منصوب و مفتخر شدند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، در نشستی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین کلانتری، تولیت حرم مطهر و  ایمانیه استاندار فارس در سالن شهید آیت الله دستغیب برگزار شد، فرمانداران مناطق مختلف استان فارس با حکم تولیت آستان مقدس، به کِسوت خادم افتخاری این بارگاه منور، منصوب و مفتخر شدند.
تولیت حرم مطهر، در این نشست، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت جوادالائمه امام محمدتقی علیه السلام، اظهار کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، توفیقی از جانب خداوند متعال است. باب بندگی خداوند، عبادت و تقرب به درگاه الهی از مسیر همین مسئولیت ها و خدمت به مردم باز می شود.

تولیت حرم مطهر ضمن تاکید بر مغتنم شمردن فرصت خدمتگذاری گفت: مسئولان به فرصت محدود و زودگذری که در اختیار دارند، واقف باشند و از آن در جهت خدمت رسانی حداکثری به مردم، استفاده کنند و با پرهیز از تعلل، قدردان این نعمت باشند و توجه کنند روز قیامت، لحظه لحظه این مسئولیت محاسبه می شود و باید پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون زمان اقدام است، فصل حرف های بی عمل، گذشته است، بزرگترین مبارزه با استکبار، عمل کردن است، بزرگترین جهاد در راه خدا، حرکت عمل گرایانه و جهادی مسئولین است. اکنون بهترین فرصت برای خدمتگذاری به مردم فراهم شده است، نعمت وجود مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رأس انقلاب و روی کار بودن مسئولین و مدیران دلسوز و انقلابی در دستگاه های مختلف، فرصت بی بدیلی برای خدمت به مردم فراهم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری ضمن تاکید بر اهمیت هدفمند بودن اقدامات گفت: جهت دار بودن عمل، بسیار مهم است. باید مسیر و هدف، کاملا مشخص باشد. قبله و جهت اصلی کارهای مسئولین در جمهوری اسلامی، در حکومتی که آرمان اصلی آن، توحیدی و الهی است، باید بندگی و رضایت خداوند متعال باشد، باید خدمت به خلق خدا باشد. خدمت به خلق، یکی از بزرگترین عبادات خداوند است.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شاهچراغ
نظرات بینندگان