کد خبر: ۱۵۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۱ تير ۱۴۰۱
ناظر شورا در منطقه شش شهرداری شیراز:

نقشه راه فرهنگی شمال غرب شیراز باید تدوین شود

حسینی گفت: اگر الگو و طرح فرهنگی و چشم انداز لازم برای جامعه ترسیم نکنیم با تعدد تصمیم گیری ها مواجه می شویم و به نتیجه مطلوب و تعالی اجتماعی و انسانی نمی رسیم .
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سیده مریم حسینی ناظر شورا در منطقه شش شهرداری شیراز ، با اشاره به گسترش جمعیت شیراز به سمت شمال غرب و غرب شهر و سکونت چند صد هزار نفر از شهروندان در این محدوده گفت : با توجه به مهاجر بودن بخش عمده ای از این عزیزان که یا خارج از شهر و یا از مرکز شهر به این محدوده ها مهاجرت کرده اند ضروری است نقشه راه فرهنگی متناسب با الگوهای فکری و فرهنگی این شهروندان تهیه و تدوین و ذیل سند فرهنگی استان اجرایی شود‌.

وی حضور قومیت ها و خرده فرهنگ ها در این مناطق را فرصتی برای استفاده از ظرفیت های این بخش از جامعه دانست و افزود : اگر الگو و طرح فرهنگی و چشم انداز لازم برای جامعه ترسیم نکنیم با تعدد  تصمیم گیری ها مواجه می شویم و به نتیجه مطلوب و تعالی اجتماعی و انسانی نمی رسیم .

حسینی بیان کرد: حضور نهاد و دفتر امام جمعه در شمال غرب شیراز را فرصتی برای بهره مندی بیشتر شهروندان از ظرفیت های فرهنگی اجتماعی ، تربیتی و اخلاقی این مجموعه دانست و تصریح کرد: وحدتی که میان شهرداران مناطق شش و ده و دفتر نهاد رهبری در محور شمال غرب شیراز حاکم است فرصت خوبی است تا موانع و مشکلات اجتماعی و فرهنگی این محدوده کاهش یابد . 

ناظر شورا در منطقه شش شهرداری شیراز ادامه داد: حجم برنامه های معاونت فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در مناطق شش و ده را قابل توجه و تقدیر دانست و گفت : اثر بخش بودن برنامه ها زمانی است که مردم به رضایت برسند و امید و نشاط اجتماعی در سطح جامعه بیشتر شود .

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان